arkadaşların dediği gibi katılım dondurmadanda fazla olur milletimiz ev,araba,yat,kat vb. şeyler hediye edildiğini görünce katılası yoksa bile katılıyo millipiyango mantığı
O da birşey mi, McDonalds Ipad örneği var. Hanım arkadaşlarımız görmüşler, çocukların şansına birkaç kupon daha ver diyen teyzelerimiz var.
Arada dile getiriyorum; kampanyaların bu kadar artacağı ile ilgili Türkiye'de 7-8 yıl öncesinden yazılmış bilimsel makale ve tezler var. Bu kampanya ve promosyonlar ürün satışını direk olarak etkiliyor ve satışları zıplatıyor. Karşılıklı fayda sözkonusu ama kumarda da olduğu gibi her zaman masa kazanır. (Kampanyanın reklamını iyi yaparlarsa elbette, araba verilen feci düşük katılımlı çekilişlere de şahit olduk. Onlar tamamen tanıtım eksikliğindendi.)