Gönderen Konu: Uçuran Masa:300TL restoran alışverişine gidiş-dönüş Avrupa uçak bileti hediye  (Okunma sayısı 686 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

perishan

  • Ziyaretçi
Uçuran Masa Avrupa’ya Uçuruyor Kampanyası Katılım Koşulları

Bu Kampanya GC Yeme İçme Hizmetleri A.Ş. (GastroClub)tarafından düzenlenmektedir. 15 Ağustos 2016– 15 Kasım 2016 tarihleri arasında Platinum Masa uygulaması ile bu uygulamada kayıtlı Visa logolu Visa kredi kartlarını kullanarak, uygulama içinden QR kod ödeme yöntemiyle tek seferde veya toplamda 300,00-TL ve üzeri ödeme işlemi yapan ve aynı zamanda kampanya katılım koşullarına uygun olarak başvuruda bulunan kişiler Uçuran Masa kampanyasından faydalanma hakkı elde edeceklerdir. Bu kampanya Türkiye’de ikamet eden ve 18 yaşını doldurmuş katılımcılara açıktır.

1. Kampanya aşağıdaki koşulları kapsar ve katılımcılar kampanyaya katılmadan evvel bu koşulları eksiksiz okuyup, kabul ettikleri takdirde kampanyaya katılmaya hak kazanacaktır. Bu halde, Tüketiciler, kampanyaya katılım başvurusunda bulunmak ile birlikte aşağıdaki koşulları peşinen kabul etmiş sayılır.

2. Tüketicilerin, iş bu katılım koşullarının herhangi birine veya sürelere uymaması, eksik bilgi ve belge ibraz etmesi halinde yapılan başvuru geçersiz sayılır ve Tüketiciler kampanyadan faydalanamazlar, kendilerine ilave bir hak tanınmaz.

3. Bu kampanya, tüm havalimanı vergileri (bu vergileri kapsayan yakıt harcı, her ülkeye göre farklı sayıda olan kalkış ve iniş yapılan havalimanları vergileri, seyahatten kaynaklanabilecek olan tüm sair harç, sigorta bedeli, diğer vergiler ve bunlarla sınırlı kalmamak kaydıyla benzeri tüm gider ve masraflar Tüketici’nin kendisine ait olmak kaydı ile)ve harçlar (bilet kesim ücreti 10 €) katılımcıya ait olacak şekilde Ankara, İstanbul ve İzmir havalimanlarından Amsterdam, Atina, Berlin, Brüksel, Budapeşte, Londra, Milano, Münih, Paris, Roma ve Viyana varış noktalarından birine, ekonomi sınıfında gidiş - dönüş uçuş bileti promosyonundan faydalanma hakkı kazandırır.

4. Kampanyada belirtilen uçuş hakkından faydalanacak olan kişinin, kampanya başvuru koşullarını sağlamış Platinum Masa üyesi olması gerekmektedir.

5. Kampanya sadece gerçek kişiler için geçerli olup, hangi nam altında olursa olsun adi şirket, şirket, dernek veya vakıf vb. tüzel kuruluşlar kampanyadan faydalanamaz, bu kuruluşlara veya her hangi bir kuruluşa ait kredi kartları ile kampanyaya katılım başvurusunda bulunulamaz. Aksi halde yapılan başvurular geçersiz sayılacaktır.

6. Kampanyaya Visa banka kartları ve ticari kredi kartları ile işlem yapanlar katılamaz.

7. Tüketiciler, kampanya çerçevesindeki uçak bileti promosyonu hakkından sadece 1 (bir) defa faydalanabilecektir. Her bir rezervasyon ve her bir uçuş için sadece bir kod kullanılabilir. Katılımcıların, farklı başvurulardaki diğer katılımcılar ile beraber aynı uçuşta yer alması garanti edilmez.

8. Bu kampanya diğer kampanyalar ile birleştirilemez, promosyon haklarınakde çevrilemez, takas, devir, temlik edilmez, depozito olarak veya herhangi bir hesaba ödeme olarak kullanılamaz, değişiklik talebinde bulunulamaz.

9. Platinum Masa üyelerinin, Avrupa uçak bileti hakkından faydalanabilmeleri için öncelikle kampanya tarihleri içerisinde Platinum Masa uygulamasını ve bu uygulamada tanımlı Visa kredi kartlarını kullanarak, kampanya tarihleri arasında toplamda en az 300,00-TL ve üzeri ödeme işlemi yapmış olmaları gerekmektedir. 300,00-TL tutarındaki ödeme işleminin kampanya dönemi içinde birden fazla restoranda veya birden fazla işlemden oluşması mümkündür.

10. Kampanyaya Platinum Masa uygulaması içerisinde bulunan tüm restoranlar dâhildir.

11. Yapılan ödeme işleminin iade veya iptal edilmesi halinde, kampanya katılım hakkı geçerliliğini yitirir ve başvuru yapılmış ise uçuş hakkı promosyonu ve biletleme işlemleri iptal edilir. Bu halde, Platinum Masa sistem kayıtları esas alınır.

12. Yapılan alışverişin iadesi, kampanya kapsamında olan ya da olmayan bir ürün ile değiştirilmesi, iptal edilmesi, bedel iadesi alınması halinde,kampanyaya katılım hakkı tanınan kodlar geçerliliğini yitirir ve yapılmış ise uçuş hakkı ve biletler iptal edilir.

13. Kampanya tarihleri içerisinde, Platinum Masa üyelerine, toplam ödeme işlemi tutarları en az 300,00-TL ve üzerine ulaştıklarında Platinum Masa tarafından SMS yolu ile kampanya katılım kodu iletilecektir.

14. Kazanan kart sahipleri kampanya katılım kodunu saklamakla yükümlüdür; kaybolan, silinen mesajlardan kampanya düzenleyicisi sorumlu değildir.

15. Katılım kodları paraya çevrilemez, kısmi kullanım yapılamaz. Katılımcıların kampanya katılım kodlarının kendilerine iletilmesinden itibaren 30 Kasım 2016’ya kadar aşağıdaki adımları izleyerek başvurularını tamamlamaları gerekmektedir:

• Uçak bileti promosyonundan faydalanma hakkı elde eden katılımcının, kampanyaya katılım koşullarını yerine getirmiş ve tarafına sms ile kampanya katılım kodu iletilmiş olan kişi olması gerekmektedir.

• Katılımcıların, Linkleri görmeye yetkiniz yok. Kayit olun veya giris yapin ziyaret edip kampanya katılım kodunu kullanarak rezervasyon formuna ulaşmaları ve formu eksiksiz ve gerçeğe uygun olarak doldurup çıktısını almaları gerekmektedir.

• Rezervasyon formunda kalkış ve varış noktaları ve de 3 farklı gidiş dönüş uçuş tarihi tercihi belirtilmiş olmalıdır.

• Tercih edilecek gidiş tarihleri arasında en az 2 hafta olmalıdır. Biletleme yapılırken öncelikle ilk tercihler değerlendirmeye alınacaktır.

• Tüketici’nin şehir olarak tercih edeceğigidiş güzergâhı ile dönüş güzergâhı aynı olmalıdır.

• Tüketici tarafından tercih edilebilecek ilk gidiş uçuş tarihi tercihi, kampanyaya başvuru tarihinden itibaren en erken 6 hafta sonrası olmalıdır.

• Katılımcıların, gidiş yapacağı havalimanı ile dönüş yapacağı havalimanı aynı olmalıdır.

• Kampanya katılım başvurusu tarihi olarak, başvuru formunun gönderildiği tarih (postane damgası, kurye veya kargo gönderi tarihi) başvuru tarihi olarak dikkate alınacaktır.

• 20 Aralık 2016 – 03 Ocak 2017 tarihleri uçulmak istenilen tarihler olarak kampanya kapsamında değildir. Türkiye Cumhuriyeti resmi tatil günlerinde doluluk durumuna göre kısıtlama getirilebilir.

• Seçilecek en son geri (uçuş) dönüş tarihi 15 Ağustos 2017 olabilir.

• Tüketicilerin, başvuru formunu doldururken yukarıda belirtilen koşullara uymamaları halinde, başvuruları geçersiz sayılacaktır.

16. Katılımcıların, kampanya katılım koşullarına uygun ve eksiksiz olarak doldurup imzalamış oldukları rezervasyon formlarını kampanya başvuru süresi içerisinde (posta/kargo/kurye tarihi dikkate alınacaktır) kampanya düzenleyicisine göndermeleri gerekmektedir:

Kampanya düzenleyicisi: BA Life Marketing, Veko Giz Plaza, Maslak Mah., Meydan Sok. No:3/29 Sarıyer, İstanbul.

• Kampanya katılım kodlarının SMS ile gönderim tarihlerinden itibaren 15 Ekim 2016’ya kadar kampanya düzenleyicisine ulaşmayan başvurular geçersiz sayılacaktır.

• Tüketicilerin, postane, kurye veya kargo yolu ile gönderecekleri kargo ve içeriğindeki ıslak imzalı rezervasyon formu kaybolması, çalınması, zarar görmesi, kaybolması, okunaklı olmaması, yanlış ya da eksik doldurulması veya gönderilen evrakların içerisinde sair sebeple bulunmaması halinde, ispat yükü bizzat Tüketicilerin kendilerine ait olup, Tüketiciler, ne Platinum Masa ne de BA Life Marketing’ın bu evrakların kaybolması, çalınması, zarar görmesi ya da sair sebeple bulunmaması halinde hiçbir ispat külfeti ve sorumluluğu olmadığını bildiğini ve bu hususta ne Platinum Masa ne de BA Life Marketing’den herhangi bir tazminat veya sair ödeme talep etmeyeceğini gayrikabili rücu kabul beyan ve taahhüt eder.

17.Gönderilerin posta, kurye veya kargo yoluyla yapılması zorunludur, elden getirilen belgeler kabul edilmez. Evrakların (eksiksiz doldurulmuş ve imzalanmış rezervasyon formunun)asıllarının kampanya düzenleyicisine ulaşması ile birlikte, başvuru tamamlanmış olacak ve işlemlere başlanacaktır.

• Başvurunun kampanya düzenleyicisine ulaşması ile birlikte, katılımcıların başvuru formunda belirtmiş oldukları cep telefonu numaralarına başvurunun ulaştığına dair bilgilendirme SMS’i gönderilecektir.

• Geçerli başvurularda bilet teklifi geri dönüş süresi 10 iş günü içerisindedir.

• Kampanya koşulunu yerine getirmiş ve sms ile katılım kodunu almış olan kişi (yani tüketici) ile uçuş hakkından faydalanmak isteyen kişi aynı olmaması durumda başvuru geçersiz sayılacak ve ikinci başvuru hakkı tanınmayacaktır.

18.Uçuş teklifi, tercih edilen varış noktası ile tarihler dikkate alınarak, kampanyaya dâhil olan uçak biletlerinin havayolu, sefer ve saat uygunluğuna bağlı olarak, kampanya düzenleyicisi tarafından belirlenecektir.Uçuşların doğrudan ya da aktarmalı olması mümkün olup, bu hususta tüketicinin uçuş değişikliği, havayolu firması değişikliği, yeni tarih talep hakkı ya da sair değişiklik ya da talep tercih hakkı bulunmamaktadır.

• Anlaşmalı havayolları Air France, Alitalia, British Airways, KLM, Lufthansa ve Türk Hava Yolları olup katılımcıların havayolu firması seçme hakkı bulunmamaktadır.

19.Öncelikle ilk uçuş ve varış noktası tercihleri değerlendirilecek olup, Türkiye Cumhuriyeti resmi tatil dönemleri ile varış noktasındaki özel olaylar, fuarlar veya yerel tatiller nedeniyle uçuşlar kısıtlanabilir ve katılımcılara 2. veya 3. tercihlerine ait uçuş teklif edilebilir.

20.Katılımcılara uçuş teklifini sunmak ve de kampanya tarafından karşılanmayan vergi ve harçlar konusunda bilgi vermek amacı ile kampanya düzenleyicisi olan BA Life tarafından telefon ve e-posta ile bağlantı kurulacaktır.

21.Katılımcılar,kampanya düzenleyicisi tarafından sunulan uçuş teklifine 48 saat içerisinde kampanya danışma hattını arayarak veya teklif e-postasını yanıtlayarak dönüş yapmalıdırlar.Bu sürede aşağıdaki koşullar geçerlidir.

• Uçuş teklifi onayı ile 24 saat içerisinde geri dönüş yapan katılımcılar için kendilerine sunulan teklifte belirtilmiş olan ücretler geçerliliğini korur.

• Uçuş teklifi onayı ile 24-48 saat içerisinde geri dönüş yapan katılımcıların tekliflerinde +50 Euro’ya kadar bir artış söz konusu olabilir. Net artış rakamı katılımcılara BA Life müşteri temsilcisi tarafından bildirilir.

• 48 saat içerisinde uçuş teklifine olumlu şekilde geri dönüş yapmayan katılımcılar uçuş teklif haklarını kaybederler ve başvuruları geçersiz sayılır. Yeni bir başvuru ve biletleme işlemi yapılmaz.

22.Hava limanı vergileri, 10 Euro bilet servis bedeli, seyahat sigortası ve seyahat acentesi veya uçuş firması tarafından talep edilen diğer ek masraflar kampanya kapsamına dahil değildir ve geçerli oldukları yerlerde, uçuş teklifinin kabul edilmesini takiben, katılımcılar tarafından ödenmelidirler.

• Katılımcılar tarafından onay verilen uçuşa ait hava limanı vergileri, bilet servis bedeli, seyahat sigortası ve seyahat acentesi veya uçuş firması tarafından talep edilen diğer ek masrafların tahsilatının gerçekleşebilmesi için uçuş teklifi ile birlikte gönderilmiş olan Mail Order Formu (kredi kartın fiziksel olarak bulunmadığı ortamda posta, telefon veya internet aracılığı ile yapılabilen kredi kartı ödeme talimatıdır) uçuş teklifinin gönderiminden itibaren 24 saat içinde eksiksiz doldurulup imzalanarak uçuş teklifi e-postasına cevaben gönderilmedir.

• 24 saat – 48 saat içerisinde onay verilen tekliflerin uygunluk ve ücret sorgulanması kampanya düzenleyici tarafından tekrardan yapılması ve katılımcıya revize teklif iletilmesi gerekebilir.

• Ödemeler sadece Visa kredi kartı ile gerçekleşebilir, para havalesi ve sanal kart geçerli değildir.

• Mail Order Formu göndermeyen katılımcıların biletleme işlemleri, güvenlik nedeniyle gerçekleştirilemez.

• Kampanyadan yararlanacak katılımcı ile kampanya kapsamına dâhil olmayan ücretlerin tahsilatının karşılanacağı kredi kartının sahibi ve uçuş hakkını kullanacak olan kişi olmalıdır.

• Bu ücretler uçuş teklifinin onaylanmasından sonra iade edilemezler.

23.Katılımcılar, uçuş teklifini onaylandıktan ve bilet işlemleri gerçekleştirildikten sonra herhangi bir iptal ya da değişiklik talep edemezler, ne Platinum Masa’dan ne de BA Life Marketing’den başka bir kampanya katılımı, tazminat veya sair ödeme talep edemezler.

24.Ne Platinum Masa ne de BA Life Marketing uçuşların iptali, gecikmesi, havayolu firması tarafından uçuş saat ve rotalarında değişiklik yapılması ya da ertelenmesi durumlarından sorumlu tutulamaz. Platinum Masa ve BA Life Marketing savaş, deprem, doğal felaketler, saldırı, terörist eylem veya benzeri durumlarda kampanyayı iptal etme hakkını saklı tutar.

25.Ne Platinum Masa ne BA Life Marketing ne de acenteler havayolları tarafından sunulan hizmetin müsaitlik durumunu ve kalitesini ve bundan doğacak farklılıkları garanti etmemektedirler.

26.Platinum Masa ve/veya BA Life Marketing’in yetkisi dışındaki durumlardan oluşan faktörlerden meydana gelen durumlarda herhangi bir finansal ya da şahsi tazminat talep edilemez.

27.Seyahat eden katılımcılar yanlarında geçerli bir pasaport bulundurmakla yükümlüdürler. Tüm yasal gereklilikler, vize, seyahat edilen ülke ve havayoluna ilişkin yasal gereklilikler de dahil olacak şekilde seyahat eden şahıs için bağlayıcıdır. Platinum Masa ve BA Life Marketing bunlar için herhangi bir yükümlülük kabul etmez. Seyahat eden şahıs kendi seyahat sigortasından sorumludur.

28.Kampanyaya katılan hak sahibi tüketicilerin kampanyadan faydalanmak için paylaştıkları kişisel bilgileri, kampanya düzenleyicisi tarafından, kampanya kapsamı ile sınırlı olarak (ör: havayolu firması, seyahat organizasyonunu düzenleyen firma ve Platinum Masa ) ve gerektiğinde program ortakları ile paylaşılabilir. Tüketicilerin, Linkleri görmeye yetkiniz yok. Kayit olun veya giris yapin internet sitesindeki formun ilgili bölümünde bu kullanımı ve paylaşımı onaylamaları gerekmektedir ve kampanyaya katılarak, bu hususu kabul etmiş sayılırlar.

29.Biletlerin parasal karşılığı talep edilemez.

30.Bu kampanya 2.500 (ikibinbeşyüz) adetle sınırlı olup, hizmetin parasal karşılığı talep edilemez.

31.Tüketicinin kampanya katılım başvurusu yapmadan evvel tüm kampanya katılım şart ve koşullarını okuyup, anlayarak, eksiksiz olarak kabul ettiği takdirde kampanyaya katılması gerekmekte olup, tüketicilerin kampanyaya katılım başvurusunda bulunmaları halinde tüm kampanya şart ve koşulları okunmuş ve bu şartları peşinen kabul ettikleri varsayılır. Burada geçen kampanya koşulları Türkiye Cumhuriyeti kanunlarına tabidir.

32.Kampanyada uçak bileti operasyonunda, süreçlerinde, teknik alt yapısından BALife sorumludur.

33.Kampanyayı düzenleyen kuruluşlar Visa, GastroClub kampanya koşullarında değişiklik yapma ve istedikleri zaman kampanyayı sonlandırma haklarını saklı tutarlar.

34.Böyle bir durumda yeni koşullar Platinum Masa mobil uygulama içinde ve Visa tarafından Linkleri görmeye yetkiniz yok. Kayit olun veya giris yapin sayfasında duyurulacaktır.

35.Ayrıntılı bilgi için Linkleri görmeye yetkiniz yok. Kayit olun veya giris yapin