Halı iadem vardı.sürat kargoya 3 kez kurye için talep oluşturdum.gelinmedi.genel müdürlüklerini defalarca Aradım . En geç 3 gün içinde dönüş yapılacak sorununuz giderilecek dendi.cuma şikayet etmiştim genel müd. Perşembe dönüş yaptı.6 gün sonra.düşünün artık.....iade hakkım bitiyor diye 6 m halıyı zar zor şubeye götürdük.onlara kalsa iadem elimde kalacaktı
Başlığı görünce görünce hem mağdur olanlar için hem de işini iyi yapan yurtiçi çalışanları için üzüldüm. Olması gereken bu belki ama bizim bizim şubedeki abi her seferinde arayıp evde misiniz diye sorar mutlaka sağolsun . zilimiz bozuk olmasına rağmen kargom geri dönmedi hiç. Keşke herkes işini iyi yapsa böyle
Facebooktan,youtube da paylaşılan video hakkında açıklama yapmışlar.
Video: Linkleri görmeye yetkiniz yok.
Kayit olun veya
giris yapinAçıklama: Linkleri görmeye yetkiniz yok.
Kayit olun veya
giris yapinAyrıca geçen yıl benim 2 kargomu da evime gelmeden,evde bulamadık diye bana mesaj atmış ve bende kargomu gidip şubeden teslim almıştım.
Kesinlikle kargocular çok lakayitleşti iyi çalışıyor kesin diyebileceğimiz bi kargo yok ben bişey gönderceksem ptt kargo tercih ediyorum daha ucuz ve daha ciddi
İlla ki İl'e göre değişiyordur, ancak Ups ve Ptt Kargo'dan şaşmayacaksın! Birisi kazıktır, öteki de zaten her şekilde karşında muhatap bulursun.
Ancak ben Kırıkkale'de ne Aras'tan ne de Yurtiçinden herhangi bir sıkıntı yaşamadım. Gelmeden önce "Hocam evdeyseniz kargoyu getireyim." diye ararlar bi de. Sizlerin şikayetlerini gördükçe inanın insanlığını kaybetmiş insanlarla uğraştığınız için üzülüyorum.