geçen sene şikayet ettim bende de aynısını yaptılar kargoyu getirmiş gibi yapmışlar felan
en son genel müd. de mail yazdım felan bir baktım bayramda güzel bir paket çikolatalar bademli felan özür diliyorlar
genel müdüre nasıl ulaştınız rica etsem öğrenebilirmiyim? çünkü bu şubenin yaptığı vukuatlar saymakla bitmiyor inanınki
bazıları sık sık arayınca yada sık sık aynı adrese kargo getirince anlıyorlar artık benim bir arkadaşada sorun çıkamışlardı farklı isimlere aynı adrese kargo gelince
bazıları sık sık arayınca yada sık sık aynı adrese kargo getirince anlıyorlar artık benim bir arkadaşada sorun çıkamışlardı farklı isimlere aynı adrese kargo gelince
bana 2 kez yurt içinden kargo geldi bir tanesini kaybettiler avon numunesi bir diğer kedime mamaydı birinci kargo sürekli yok denilki ikinci kez kargo yaptı mecburen aldığım firma aradan 20 gün geçincede en sonunda bomonti şubesi değilde ataşehir şubesi beni aradı kargonuz 7 kez gelmiş diye ki külliyen yalan hiçbir kargo getirilmemiş meğer evime kayıp olan kargoda daha sonrasında yollanılan kargoda bomonti şubede ben gidince bağırıp çağırınca aniden ortaya çıktı.bana geldiklerine dair olan kağıtları görmek isteyincede biz kağıt bırakmıyoruz evlere zaten sizede 7 kez gelinmemiştir denildi dalga geçer gibi benimle.Ancak ataşehir şubesi beni aradığında 7 kez evinize gelinmiş diye gözüküyor sistemde dedi bana.Bir daha tövbe yurt içi kargoyla çalışmakmı asla.Paketlerin halini keşke çekseydim resimlerini iki pakette yırtılmış parçalanmıştı
her kargo sirketinde ayni durum var hediye urunun kac adet ve hangi isimle gelecegi iyi takip
edilmeli sonrasinda gelen urunun durumunu kontrol etmeden almakta tehlikeli aras,yurtici ve ya
mng arakci her firmada olabilir...bu tiplerle urunun hediye oldugu paylasilmamali mumkunse yuzgozde olmamali gun gelir fazla gelen bir hediyeden avanta isteyebilirler,
istyenleri duydum ama benim başıma gelmedi daha
bana telde kargo yok deniliyor meğerse adrese teslim olmuş ben tatildeydim o sıralar tanıdıkları için sallıyorlar
çok geçmiş olsun hemen destek veriyorum.
Demin müsait değildim yazamadım. Aslında benim en sevdiğim kargo firması diyebilirim. Bir de Mng. Ama kesinlikle şubeyle alakalı. Gerçi şikayet etmişsiniz, çözüm bulunamamış. Bu nokta önemli aslında. Şube ne yaparsa yapsın, firmaya duyurduğunuzda çözüm bulunmalıydı. Ben Aras la öyle bir sorun yaşadım. Şikayet ettim, çözüm buldular. Bir de beni ayrı zamanlarda bilgilendirmek ve özür dilemek için 3 ayrı kişi aradı. Aras'ı hiç sevmem. İhbarname bırakmaz, bıraksa şube nosu yazmaz. Ama müşteri hizmetleri demekki Yurtiçi'nden iyi çalışıyor.
Üzüldüm adınıza. Benim sorun yaşamadığım tek kargo yurt içi diyebilirim. Geldiklerinde aramıyor sadece not bırakıyorlar o huylarını pek sevmiyorum sadece. Ama hiç sorun yaşamadım. Şubede yetkili biri ile görüşmeye çalışın bence tamamen şube ile alakalı bir sorun gibi gözüküyor.
Demin müsait değildim yazamadım. Aslında benim en sevdiğim kargo firması diyebilirim. Bir de Mng. Ama kesinlikle şubeyle alakalı. Gerçi şikayet etmişsiniz, çözüm bulunamamış. Bu nokta önemli aslında. Şube ne yaparsa yapsın, firmaya duyurduğunuzda çözüm bulunmalıydı. Ben Aras la öyle bir sorun yaşadım. Şikayet ettim, çözüm buldular. Bir de beni ayrı zamanlarda bilgilendirmek ve özür dilemek için 3 ayrı kişi aradı. Aras'ı hiç sevmem. İhbarname bırakmaz, bıraksa şube nosu yazmaz. Ama müşteri hizmetleri demekki Yurtiçi'nden iyi çalışıyor.
kesinlikle size katılıyorum.Mesela aynı kargo firmasının ataşehir şubesi bana benim sorunumla ilgili ulaşan birim ama bomonti şubesi asla böyle bir ulaşalım kargonuz var vs demedi.mng kargo olsun diğer kargolar asla sorun yaşamadım.kesinlikle şubeyle alakalı ama kurumsal bir firma şubesiyle ilgili sorunun çözümüne odaklanmalı bence.şikayet var'a girerseniz bomonti şubesinin sadece yaptığı rezillikler dicem özür dileyerek görüceksiniz kesinlikle firma bana göre ve başkalarına görede şubesine söz geçiremiyor buda firmanın kalitesini insanların arasındaki güvenini yitiriyor
Geçmiş olsun kardeşim. Grib ve kargo faciası dolayısıyla....