Gönderen Konu: Napolyon  (Okunma sayısı 2699 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı ginny74

  • Yeni Kampanyacı
  • *
  • İleti: 11
Napolyon
« : 04 Ağustos 2011, 01:57:35 »
arkadaşlar napolyon adlı siteyi biliyorsunuz herhalde bir tek bana mı yaptı bu üçkağıtçılığı diye merak eidyorum.eğer gerçekten güvenilmez bir siteyse kimse boşuna uğraşmasın orasıyla diye açtım konu başlığını hem biz boşuna uğraşmayalım hem de onlar üçkağıtçılıklarıyla kazanmasın o kadar reklam parası
« Son Düzenleme: 23 Şubat 2012, 21:40:26 Gönderen: masumkedi »

Çevrimdışı KüL Kedisi

  • Usta Kampanyacı
  • *****
  • İleti: 2523
  • Uğur Böcüsü
Ynt: napolyondan tek şikayetçi ben miyim ?
« Yanıtla #1 : 04 Ağustos 2011, 02:04:24 »
banada kazık attı şifremi hiç hatırlayamıyorum oyüzden giremiyorum değiştiriyorum onuda unuyorum sitede var bişey  :D

Çevrimdışı ginny74

  • Yeni Kampanyacı
  • *
  • İleti: 11
Ynt: napolyondan tek şikayetçi ben miyim ?
« Yanıtla #2 : 04 Ağustos 2011, 02:19:56 »
şifremi hatrlıyorum ama giriş yapamıyorum .s

Çevrimdışı masumkedi

  • Usta Kampanyacı
  • *****
  • İleti: 2254
Ynt: napolyondan tek şikayetçi ben miyim ?
« Yanıtla #3 : 04 Ağustos 2011, 18:41:50 »
ben denedim hemen girdim siteye sorun ne acaba siteye giriş mi yapamıyorsunuz

Çevrimdışı gkymrc

  • Deneyimli Kampanyacı
  • ***
  • İleti: 494
    • Kokla Dünyayı
Ynt: napolyondan tek şikayetçi ben miyim ?
« Yanıtla #4 : 24 Ağustos 2011, 10:42:21 »
ben siteye girmekte bi sorun yaşamıyorum ama yaptığım anketlerin puanları o kadar geç işleniyor ki arada bi iki tanesini kaydetmeseler farketmem. bu da paranoya yaratıyo haliyle yatırdılar mı yatırcaklar mı diye. bu arada çekilişlerine katılmaktan başka hiç bi şey geçmedi elime. O çekilişlerden de hiç hediye kazanamadım ama şimdi çeyrek bilet aldım. bakalım o nolcak? ??? ::)
Lütfen takip :)
Linkleri görmeye yetkiniz yok. Kayit olun veya giris yapin
Linkleri görmeye yetkiniz yok. Kayit olun veya giris yapin
Linkleri görmeye yetkiniz yok. Kayit olun veya giris yapin

Çevrimdışı sozten

  • Usta Kampanyacı
  • *****
  • İleti: 5281
Ynt: napolyondan tek şikayetçi ben miyim ?
« Yanıtla #5 : 24 Ağustos 2011, 10:50:07 »
Linkleri görmeye yetkiniz yok. Kayit olun veya giris yapin
ben siteye girmekte bi sorun yaşamıyorum ama yaptığım anketlerin puanları o kadar geç işleniyor ki arada bi iki tanesini kaydetmeseler farketmem. bu da paranoya yaratıyo haliyle yatırdılar mı yatırcaklar mı diye. bu arada çekilişlerine katılmaktan başka hiç bi şey geçmedi elime. O çekilişlerden de hiç hediye kazanamadım ama şimdi çeyrek bilet aldım. bakalım o nolcak? ??? ::)
çeyrek bilet sahte diye mi düşünüyorsunuz sorun ne ki ??

Çevrimdışı yawuzz

  • Usta Kampanyacı
  • *****
  • İleti: 734
Ynt: napolyondan tek şikayetçi ben miyim ?
« Yanıtla #6 : 21 Şubat 2012, 22:50:12 »
ben nerdeyse 3 yıldır bu siteye üyeyim daha bişey kazanmak nasip olmadı bu yılbasında bi ceyrek bile gönderdiler ondan da birşey cıkmadı o sitden puan para toplayabilen varmı hakikaten benmi beceremiyorum
Linkleri görmeye yetkiniz yok. Kayit olun veya giris yapin
Linkleri görmeye yetkiniz yok. Kayit olun veya giris yapin

şansım var mı yok mu anlamadım gitti.....

Çevrimdışı retkitosman

  • Usta Kampanyacı
  • *****
  • İleti: 1372
Ynt: napolyondan tek şikayetçi ben miyim ?
« Yanıtla #7 : 21 Şubat 2012, 23:02:07 »
ben 2 kere 100 tl lik ödeme aldım bu siteden üstelik daha 1 senden beri üyeyim.yarışmalardanda kazandım ramazan paketi v.b
lonesome cowboy

Çevrimdışı OTELCi

  • Usta Kampanyacı
  • *****
  • İleti: 2190
  • ''Use, what you have ; Do, what you can"
Ynt: napolyondan tek şikayetçi ben miyim ?
« Yanıtla #8 : 22 Şubat 2012, 05:07:23 »
Linkleri görmeye yetkiniz yok. Kayit olun veya giris yapin
ben 2 kere 100 tl lik ödeme aldım bu siteden üstelik daha 1 senden beri üyeyim.yarışmalardanda kazandım ramazan paketi v.b
valla helal olsun...nasıl becerdin; üye kazandırarak mı?

Çevrimdışı GULFEM57

  • Usta Kampanyacı
  • *****
  • İleti: 1055
Ynt: napolyondan tek şikayetçi ben miyim ?
« Yanıtla #9 : 22 Şubat 2012, 10:03:46 »
bende üyeyim napolyona mail adresime bilgiler geliyor onları yayınlayıp paylaşıyorum ve nap kazanıyorum ayrıca anketleri zamanında cevaplarsam 1000 veya 2000 nap kazanabiliyorum sadece şunu sevmedim naplarım karşılığı 10 tl trendyol çeki aldım kullanayım dedim 100 milyon alışveriş yaparsam kullanabilirsin dedi buda hiç hoş değil direk olarak kullanabilmeliydim.
ı

Çevrimdışı retkitosman

  • Usta Kampanyacı
  • *****
  • İleti: 1372
Ynt: napolyondan tek şikayetçi ben miyim ?
« Yanıtla #10 : 22 Şubat 2012, 22:46:30 »
Linkleri görmeye yetkiniz yok. Kayit olun veya giris yapin
Linkleri görmeye yetkiniz yok. Kayit olun veya giris yapin
ben 2 kere 100 tl lik ödeme aldım bu siteden üstelik daha 1 senden beri üyeyim.yarışmalardanda kazandım ramazan paketi v.b
valla helal olsun...nasıl becerdin; üye kazandırarak mı?
yok çoğunluğu anketlerden ve siteye hergün girdiğimden
lonesome cowboy

Çevrimdışı admin

  • Forum Yöneticisi
  • Usta Kampanyacı
  • *****
  • İleti: 9027
    • Her Gün Kampanya
Ynt: napolyondan tek şikayetçi ben miyim ?
« Yanıtla #11 : 22 Şubat 2012, 23:07:20 »
Ben de şimdiye kadar 2 kez ödeme aldım;

Linkleri görmeye yetkiniz yok. Kayit olun veya giris yapin
Linkleri görmeye yetkiniz yok. Kayit olun veya giris yapin
------>Linkleri görmeye yetkiniz yok. Kayit olun veya giris yapin

Çevrimdışı OTELCi

  • Usta Kampanyacı
  • *****
  • İleti: 2190
  • ''Use, what you have ; Do, what you can"
Ynt: napolyondan tek şikayetçi ben miyim ?
« Yanıtla #12 : 23 Şubat 2012, 02:05:34 »
Linkleri görmeye yetkiniz yok. Kayit olun veya giris yapin
Linkleri görmeye yetkiniz yok. Kayit olun veya giris yapin
Linkleri görmeye yetkiniz yok. Kayit olun veya giris yapin
ben 2 kere 100 tl lik ödeme aldım bu siteden üstelik daha 1 senden beri üyeyim.yarışmalardanda kazandım ramazan paketi v.b
valla helal olsun...nasıl becerdin; üye kazandırarak mı?
yok çoğunluğu anketlerden ve siteye hergün girdiğimden

Bende giriyom bakalım... 30 binlerdeyiz daha...

Çevrimdışı OTELCi

  • Usta Kampanyacı
  • *****
  • İleti: 2190
  • ''Use, what you have ; Do, what you can"
Ynt: napolyondan tek şikayetçi ben miyim ?
« Yanıtla #13 : 23 Şubat 2012, 02:06:03 »
Linkleri görmeye yetkiniz yok. Kayit olun veya giris yapin
Ben de şimdiye kadar 2 kez ödeme aldım;

Linkleri görmeye yetkiniz yok. Kayit olun veya giris yapin
Linkleri görmeye yetkiniz yok. Kayit olun veya giris yapin

seni biliyom adminim...daha önce paylaşmıştın...

Çevrimdışı retkitosman

  • Usta Kampanyacı
  • *****
  • İleti: 1372
Ynt: napolyondan tek şikayetçi ben miyim ?
« Yanıtla #14 : 23 Şubat 2012, 21:51:12 »
Linkleri görmeye yetkiniz yok. Kayit olun veya giris yapin
Ben de şimdiye kadar 2 kez ödeme aldım;

Linkleri görmeye yetkiniz yok. Kayit olun veya giris yapin
Linkleri görmeye yetkiniz yok. Kayit olun veya giris yapin
vayy adminimle aynı ödemeyi almışım.
lonesome cowboy