Müşteri hizmetlerini aradım. 
Klasik önerileri olan, alın, sonra yükleyelim önerisini sundular. Öneri değil, kasada anında çözüm bekliyorum dediğimde cevap veremediler. Sistemleri böyleymiş. 
Kasten yapıldığını düşünüyorum. Zamanında Fikrimuhim, içinde dondurma indirimi bulunan Migros kartlar dağıtmıştı. (Kişiye özel indirim tanımlı) O indirimlerde hiç bir sorun yaşanmamıştı. O zamanlar yaşanmadıysa, bu zamanda hiç yaşanmaması lazım.
						
					
				
					
					
karta yükleyince nolcakki ben bişe anlamadım mecbur yine alışveriş yapmak zorunda kalcaz karttakini kullanabilmek için 
						
					
				
					
					kiosk tan kupon alabilsek ve kullana bilme süresi uzun olsa çok daha iyi olur bence en azından en kısa zamanda kuponu bastırır bir sorun olduğundada elimizde kanıt olur  
						 
					
				
					
					kesınlıkle kasten yapılıyor dıye dusunuyorum bende 4 kampanyaya katıldım genelde yuzde 70 ındırımlı yakaladım hıcbırı kasada dusmedıı hep ucretını odeyıp aldım daha sonra aradım anlattım durumu  sistem boyle dıyorlar baska bısı demıyorlar yukledıler paramı ama ben boyle almak ıstemıyorumkı   benı mecbur bırakıyorlar orda para harcamaya  bundan sonrada katılmayı dusunmuyorum kampanyalarına 
						 
					
				
					
					arkadaşlar kartı kioksdan geçirnce  bir kupon değil ama bilgilenrime kağıdı alabiliyorsunuz ben öyle bir kağıt aldım kasadaki bayanın bilgisi yoktu hemen müş hiz. aradı
oradaki kişi de böyle bir kampanyanın olduğunu ve eğer indirim düşmezse başka bir kasadan indirim düşene kadar devam etmesini söyledi
ilk seferde de indirim düştü şansımdan diğer kazandığım indirimlerim görünmediğinden hep kaçmıştı ben hala cem tavaya yanıyorum
						
					
				
					
					Arkadaşlar,hem danone dolcia krem,hem de ton balığı için kartıma indirim tanımladım.Kiosklarda indirimler görünmüyordu.Dün iletişimden telefon edip sordum,her 2 kartım için her 2 indirimin kayıtlı olduğu,eğer alışveriş esnasında indirim olmazsa bir sonraki alışverişte düşeceği müşteri temsilcisi tarafından bana iletildi.Bilginiz olsun. 
						 
					
				
					
					
					
Arkadaşlar,hem danone dolcia krem,hem de ton balığı için kartıma indirim tanımladım.Kiosklarda indirimler görünmüyordu.Dün iletişimden telefon edip sordum,her 2 kartım için her 2 indirimin kayıtlı olduğu,eğer alışveriş esnasında indirim olmazsa bir sonraki alışverişte düşeceği müşteri temsilcisi tarafından bana iletildi.Bilginiz olsun. 
banada öle dediler ama ucretini veripte almak istemiyorum ben. Onlarda gorunen indirim kasada niye gorunmuyorki ya
						
 
					
				
					
					burdada aynı sorun
tatlıları aldım birazını
3tane alamadıgım var
balıkları aldım sorunsuz.ama arkadaşım alamamış balıkları böle olunca insanın bida katılası gelmiyor ki
tavaları deterjanları sorunsuz aldık ya şimdi neden  2 kampanyada sorunlu
						
					
				
					
					evet bende ankara da oturuyorum balıkları aldım ama tatlıyı alamadım bu günde son gün tatlılar için almıyacağım
						
					
				
					
					Bugün indirimli alabilen var mı?