Gönderen Konu: Sorunlu Çekiliş Ürünü Ne Yapılır  (Okunma sayısı 355 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı espiii

  • Yeni Kampanyacı
  • *
  • İleti: 10
Sorunlu Çekiliş Ürünü Ne Yapılır
« : 11 Kasım 2020, 17:21:02 »
Samsung çekilişinden hızlı şarj cihazı çıkmıştı bugün elime ulaştı. Yanında fatura da göndermediler. Ürünün altından hafif açıklık var kablosuz şarj etmiyor. Ne yapmam gerekiyor hukuken.
« Son Düzenleme: 11 Kasım 2020, 21:38:32 Gönderen: admin »
yaşasın ırkımız, çin’e bedel kırkımız

Çevrimdışı juzy

  • Acemi Kampanyacı
  • **
  • İleti: 67
Ynt: SORUNLU ÇEKİLİŞ ÜRÜNÜ NE YAPILIR
« Yanıtla #1 : 11 Kasım 2020, 17:58:20 »
Linkleri görmeye yetkiniz yok. Kayit olun veya giris yapin
Samsung çekilişinden hızlı şarj cihazı çıkmıştı bugün elime ulaştı. Yanında fatura da göndermediler. Ürünün altından hafif açıklık var kablosuz şarj etmiyor. Ne yapmam gerekiyor hukuken.

Kazandığınız firma ile görüşerek değişim talep edebilirsiniz, Milangaz çekilişinde kazandığım ödül ile ilgili bu tip bir sorun yaşadım, ürünü kargo ile gönderdim ve yenisi gönderildi . Çekiliş hediyelerinde genelde fatura gönderilmiyor zaten 👍
Bulmak istersen yeni bir YOL mutlaka vardır.

Çevrimdışı diazem

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 16172
Ynt: Sorunlu Çekiliş Ürünü Ne Yapılır
« Yanıtla #2 : 12 Kasım 2020, 14:53:51 »
Samsunga mail atın bence ilk olarak.Ayrıca kargo paketinde muhtemelen sevk irsaliyesi vardır onada ni bakın.
Kuzu büyüsün görürsünüz siz...