Bu nasıl bir şirket?
Kargolar gelmiyor, gelince paketler ya parçalanmış ya da ağzı açık geliyor. Telefonlara bakan yok, onlarca defa ara, kimse açmıyor, gözümün önünde çalan telefona sırıtıp tavla oynayan bir ekip canlanıyor, iyice sinirleniyorum. Bir de güya evde bulamıyorlar, bırakılan not yok, "Not yoktu" deyince "Rüzgar uçurmuştur" diye cevap geliyor ağzında sakız cart cart çiğneyen, müziğin sesinden benim sesimi duyamayan sözde çalışan... Telefonda bekletirken yanındakiyle özel meselelerini konuşuyor, tartışıyor, hatta benim duyduğumu bile bile... Bu nasıl lakaytlık? "Kargom kayıp, yetkili biriyle görüşmek istiyorum" diyorsun, "şube müdürümüz çocuğunu kreşe bakmaya gitti" diyor, bir başka gün de "Kayınvalidesi rahatsızlanmış, geçmiş olsuna gitti" diyor. Ben bu özel mevzuları dinlemek zorunda mıyım?
Müşteri hizmetlerini arıyorsun, canlı insan yok, buldunsa da ezik ezik konuşuyor, dişli değil. Biliyorum ki şubeyi arasa kendi fırça yiyecek.
Zamanında forumdan bir arkadaştan ürün almıştım, Yurtiçi Kargo parçalanmış bir şekilde teslim etti. Konuştuk, uğraştık, o kadar stres, zaman kaybı. Tüketici Heyeti'ne başvurdum, sonuç= "Karayolları taşımacılığı ile ilgili konular, Tüketici Hakları'nın yetkisi dışındaymış. Mahkeme açarak hakkımı arayabilirmişim."
Kısaca kargonuzun içinde isterse çok değerli birşey olsun; Yurtiçi ile geliyorsa eğer___ kaybolursa, kırılırsa, çalınırsa, yok olursa suçlu siz olursunuz! Kimseye de hak iddia edemezsiniz. Başvuru yapabileceğiniz hiçbir yer yok! Hem işlerini düzgün yapmıyorlar, hem de pişkinler, zerrece utanmaları yok. Sesler yükseliyor, konuşmalar çirkinleşiyor. Bu sabah işine gelmediği için "Sesiniz gelmiyor" deyip şak diye suratıma kapatacak kadar da ilerletmişler rahatlıklarını.
Bundan sonra kazandığım yarışmalarda, iletişim bilgileri paylaşırken not düşeceğim, KESİNLİKLE YURTİÇİ ile göndermeyin diye. Siz de aynı sorunları yaşıyorsanız, bence siz de aynısını yapın. Ya işlerini düzgün yapsınlar ya da kapansın gitsin.
Dipnot: Sinirle hızlı yazdım, anlatım bozukluğu olmuşsa affola