Her Gün Kampanya
Diğer => Kampanya Şikayet => Konuyu başlatan: espiii - 12 Kasım 2020, 12:50:20
-
Samsung çekilişinden kazandığım hızlı şarj cihazı bozuk çıktı. Samsung aradım faturasız işlem yapmayacaklarını söylediler. Mucize tanıtımı aradım durumu anlattım fatura gönderin diyorum yok diyor. Ürünü alın yenisini yollayın diyorum yok diyor. Çekilişten çıkan ödül çöp oldu. Ütün elimde ama ne iade edebiliyorum ne tamir. Mucize tanıtımdaki bayan imalı imalı konuşarak biz ödülü verdik yardımcı olamayız diyor. Bunları nereye şikayet etmeyelim?
-
Benimde başıma gelmişti aynısını dediler ürün gelince faturası neden gelmez anlamadım gitti bir türlü bu olayı
-
Alo 175 i arayın tüketici hakem heyetleri ne şikayet edin edevletten ilgili çekilişi düzenleyen firmaya şikayet edin belki biseler cikar
-
Alo 175 i arayın tüketici hakem heyetleri ne şikayet edin edevletten ilgili çekilişi düzenleyen firmaya şikayet edin belki biseler cikar
Samsung aradım faturayı mail olarak yollayacaklarını o şekilde servise göndermemi söylediler. Faturayı bekliyorum.
-
Çekilişler de fatura gönderilmez sevk irsaliyesi olur firma faturayı devlete ibraz ederek vergiden düşer
-
Fatura göndermiyorlar ama fotokopisi gönderilebilir aslında.
-
Fatura hiç bir şekilde göndermiyorlar benim de tv de başıma geldi ama Samsung müşteri hizmetlerine çok ama çok bastırarak sorunumu çözdüm. Kazanma ilanını, ibranameyi ve irsaliyeyi mail attım hizmet@partner.samsung.com
çok uğraştım .günde üç beş arama ve yaklaşık 15 gün ama sonunda çözdüm
Not: faturayı bana da yollayacaklarını söylediler ama yollamadılar . Boşuna beklemeyin bence ,yazdığım şekilde çözmeye çalışın . Çünkü bir 15 gün kadar da fatura bekledim ben boş yere.
-
Fatura hiç bir şekilde göndermiyorlar benim de tv de başıma geldi ama Samsung müşteri hizmetlerine çok ama çok bastırarak sorunumu çözdüm. Kazanma ilanını, ibranameyi ve irsaliyeyi mail attım hizmet@partner.samsung.com
çok uğraştım .günde üç beş arama ve yaklaşık 15 gün ama sonunda çözdüm
Not: faturayı bana da yollayacaklarını söylediler ama yollamadılar . Boşuna beklemeyin bence ,yazdığım şekilde çözmeye çalışın . Çünkü bir 15 gün kadar da fatura bekledim ben boş yere.
teşekkürler. pazartesi sizin dediğiniz yapmaya çalışacağım. 2 gün oldu göndermediler faturayı. Rezillik.
-
Hala faturamı yollamadılar.
-
Hala faturamı yollamadılar.
Tahmin ettiğim gibi olmuş :-[
-
Bu fatura göndermeme olayı aslında herkes için sıkıntı. Ürün bozulur fatura yok, satmaya kalkarsın fatura yok... Hepimiz birlik olup MPİ ye bildirelim durumu. Ödül kazanana faturasını da yollasınlar ajanslar
-
Ben formalarda çok sıkıntı çektim. Evde bi çok l beden forma var. Ne oğluma uyuyor ne eşime :( fatura ya da değişim kartı çok istedim hiç biri göndermedi.
-
Aynen MPİ bildirelim bende sıkıntı yaşadım ürünü satacam adam fatura yoksa kaçak bu ürün dio veya çalıntı olmadığını nereden bilecek dedi
-
Fatura olayına bir çözüm bulmamız lazım..