son gün geldi bu deniz ajans denen firma doğru dürüst yedeklere geçen sıraları söylemiyor,
sebebi bunlar u2 denen firma gibi sürekli asil kazananlara hediye vermek için bir uğraş içindeler
mesela sek çekilişi için adres bilgileri eksik asil kazananlara cep mesaji ve telefon ederek isgüzarca
bilgilendirmeler yapıyorlar bunlar yedeklerinde kazanma hakkı olduğunu idrak edemeyen insanlar,
Asil tarafından bakarsan da sizin düşünceniz yanlış olur. En nihayetinde iyilik yapıyorlar. İhtiyacı olmayan asil de 100 kere arasan almaz. Vaktim yok, onla mı uğraşacağım diyen de var.
Firma üstünden sorunu atmış oluyor, haberim yok, posta gelmedi, arasaydınız diye çıkışacak kişilerin asıl hediye veren şirkete şikayet etmemesi için yapmak zorundalar.
Üzerinden 2 ay geçti, Monster Carrefour da ne asil ne de yedekler kaskı almamıştı. Aradım bana posta ulaşmadı, asil olduğumdan haberim yoktu dedim. Hatta beklettiler, yedek de almamış, hediyenizi alabilirsiniz dediler. Bu da başka bir tanıtım şirketi örneği.
Forumdan arkadaşlar bilir, Ülker Deniz Ajans aracılığı ile çekiliş yaptı, organizasyondaki açık nedeniyle şikayet eden herkese notebook, laptop tarzı hediye vermek zorunda kalmıştı. Forumda baya arkadaş da faydalandı. Yanlış anlatıyorsam, ödülü alan arkadaşlar düzeltebilirler.