Gelen Cevap:Telefon yazmamıştım arayın diye mesaj yazmışlar
Sayın Tüketicimiz,
Tüketicilerimize, hem kendileri hem de diğer insanlar için yararlı markalar ve hizmetler sunarak, onların kendilerini iyi hissetmelerine, iyi görünmelerine ve yaşamdan daha fazla keyif almalarına yardımcı oluyoruz. İnsanların, dünya üzerinde küçük dokunuşlarla büyük farklar yaratmalarını teşvik ediyoruz.
Siz değerli tüketicilerimizin her konuda firmamıza yaptığı başvurular (dilek, bilgi, şikayet, vs) büyük bir titizlilikle incelenmekte ve kendimizi geliştirmek için bir fırsat olarak değerlendirilmektedir.
Mesajınızda herhangi bir iletişim bilgisi belirtmediğiniz için size ulaşma imkanımız olmadı. Şikayetiniz ile ilgili gerekli aksiyon alabilmek amacıyla bizi 444 25 19 no'lu Tüketici Hattı'mızdan aramanızı rica ederiz.
Siz değerli tüketicimize ürünlerimize göstermiş olduğu ilgi ve bizlere kendimizi geliştirmek için yarattığı fırsat için teşekkür ederiz.
Saygılarımızla.
Unilever Tüketici Hattı