Benim Tüketici Haklarına acil dilekçe yazıp vermem lazım bir konuyla ilgili bana yardımcı olacak kişiler bana ö.m ile ulaşsınlar lütfen !!
Birkaçgün önce telefoncuyu şikayet ettim bende.Bulunduğun yerdeki kaymakamlığa gidip tüketici sorunları hakem heyeti bürosundan aldığın formu dolduruyosun ve ürün fişide lazım.( Nerde oturuyosun bilmiyorum ama Ankaradaysan kızılay Kumrular caddesinde).Bide ürünü istiyolar incelemek için. Benim tel şuan onlarda ayın12sinde gidip alcam
Birkaçgün önce telefoncuyu şikayet ettim bende.Bulunduğun yerdeki kaymakamlığa gidip tüketici sorunları hakem heyeti bürosundan aldığın formu dolduruyosun ve ürün fişide lazım.( Nerde oturuyosun bilmiyorum ama Ankaradaysan kızılay Kumrular caddesinde).Bide ürünü istiyolar incelemek için. Benim tel şuan onlarda ayın12sinde gidip alcam
Benim ürün serviste ki şikayetimde bu servis aldı telefonumu açılıp kapanma sorunuyla klavyesini bozdu gelmişler bana böyle kullancaksın diyolar ayriyetten şimdide camını çatlatmışlar ..
servisin verdiği kağıtları atmadın inşallah.onları götür tüketici haklarının yerine.zaten servis ilk alırken cam çizik bile olsa oraya not düşüyor camı kırık yazmadığına göre onlar yapmıştır demektir.ben de daha önceı arızadan 3 kez servise vermiştim.sürekli aynı arızayı yapıyordu.servis kağıtları ile beraber dilekçe yazdım tüketici haklarına verdim birkaç ay sonra mahkeme sonuçlandı ve telefonun parasını geri aldım.peşini bırakma ama..
servisin verdiği kağıtları atmadın inşallah.onları götür tüketici haklarının yerine.zaten servis ilk alırken cam çizik bile olsa oraya not düşüyor camı kırık yazmadığına göre onlar yapmıştır demektir.ben de daha önceı arızadan 3 kez servise vermiştim.sürekli aynı arızayı yapıyordu.servis kağıtları ile beraber dilekçe yazdım tüketici haklarına verdim birkaç ay sonra mahkeme sonuçlandı ve telefonun parasını geri aldım.peşini bırakma ama..
Kağıtları zaten teslimde oraya veriyoruz bir kere yapıldığını sanıp verdim kağıdı aldım telefonu klavyesini farkettim geri verdimyeni kağıt aldım o hala duruyor fiş vs.herşey elimde yarın nokiayıda arıyacam inş onlar hallederler birde tüketici haklarını beklemek istemiyorum !!
ben hiç bir servis kağıdını vermemiştim ki onlara..en iyisi nokiayı ara ama onlar da hep servise yönlendiryor gerçi
tüketici haklarına başvurmak için en az ürünün arızalı olduğuna dair 3 servis fişinin olması gerekiyor.fiş olursa yeni telefonle değiştiriyorlar
sinirlerini bozma mutlaka hallolur kaymakamlığa gidip sormak lazım benim hiç başıma gelmedi
ben hiç bir servis kağıdını vermemiştim ki onlara..en iyisi nokiayı ara ama onlar da hep servise yönlendiryor gerçi
Bakacaz ayriyetten telefonun üretimi durmuş sanırsam değiştirmezler büyük ihtimal yaparlarsa para iadesi işte .. ayriyetten yeni bi telefonun üretimi neden dururki acaba :S