arkadaşlar bu kampanyaya gaziantepten katılmıştım şifrem geldiğinde kiostan bastırdım ama 10gün öncesine kadar dondurma yoktu dondurma geldiğinde migrostan beni aradılar tabii kaç defa gidip geldim saymıyorum bide vasıta ile gidiliyor en yakın migrosa yani otobüse verdiğim parayla alıp yeseydim yine iyiydi neyse gittim dondurma gelmiş
hemen aldık kuponu kasaya verdik kasiyer kız kaç defa okuttu geçersiz diyor diğerleri denedi yine aynı bıraktım tekrar eve döndüğümde iletişime mesaj geçtim aranmadım 1 gün sonra 0800 hatlarını aradım tamam size yetkilier dönecek falan dendi aranmadım 10 gün geçti hala ses seda yok bu gün yine aradım aynı şekilde size geri dönüş sağlanacak bi kampanya yaptılar yok gelmedi yok gitmedi yok geçersiz kupon önemli olan o pasta değil ilgilenilmemesi geri dönüş sağlanması müşteri memnuyitei deniyor ya hani müşteri menuniyeti artık bende burdan karalananlar listesine dahil etmek istiyorum.rahatsızlık verdim kusura bakmayın tepkimi bu şekilde dile getirmek istedim artık kendiler otursun yesin afiyetle bundan sonra bu firmanın ürünleriyle işim olmaz
Ben bi sorun yaşamadım alırken ancak bulması sorun oluyor bu ürünü bıraktım peşini artık
burda da 1 aydır yok bende 800 lü hattan aradım gelcek diyo ama kuponda nisan yazıyo dedim sorun olursa ordan arayın yetkiliyle görüşelim diyo hergün gidip dondurma arayacak halimde yok zati şehir dışında kalıyo 2 defa vasıtayla gidip gelsem pasta parası yapıyo, vazgeçtim, ama gözümden düştü para veripte almam artık..
burda da 1 aydır yok bende 800 lü hattan aradım gelcek diyo ama kuponda nisan yazıyo dedim sorun olursa ordan arayın yetkiliyle görüşelim diyo hergün gidip dondurma arayacak halimde yok zati şehir dışında kalıyo 2 defa vasıtayla gidip gelsem pasta parası yapıyo, vazgeçtim, ama gözümden düştü para veripte almam artık..
Bizim migrosta da yok.Ben demeden migros yetkilisi cartedoru aradı.Bu fişin dedi süresi bugün sona eriyor uzatma şansımız yokmu dedi.Cartedor yetkilisi de hayır uzatma şansınız yok dedi.O yüzden cartedora pek güvenmeyin.Neyseki migros çalışanı aldı benim fişi kasadan geçirdi ben dondurma almışım gibi bana fiş verdi,oraya da not düştü.Dün dondurma gelmiş,gelip alabilirsiniz dediler.Sözün kısası çözüm bulmak isteyen anında çözüm buluyor.İşi yokuşa sürmek isteyen de kılını kıpırdatmıyor.
Bana hem cartedor hem migros çalışanları çok iyi davrandı hiçbiri sorun çıkarmadı karamelli yoktu migros elemanı cartedor bayisini arayıp ertesi güne getirtti
migrosun ıletısımınden maıl atın ertrsı gun donerler ve sorunu hallederler
Ben de 3 kuponumdan birini almıştım, vaktinde..İkisi içinse ayın 1, inde migrosa tel açtım bana ayırdılar,arabamızla gittik çok uzakta migros,benzin parası zaten dondurmayı aştı.sonra aldım dondurmaları baktım ki biri erimiş,akmış,tekrar donmuş,dediler ki o başka dondurmadan bulaşmış, halbuki iç görüntü de bozuktu.Çok kararsız kaldım, sonunda onu geri bıraktım,bakalım bir daha gelir mi, alabilir miyim?
valla bende sorunsuz alanlardanım sevdiğim bir kampanyaydı
ben denizli migrostan kuponlar geçersiz görünmelerine rağmen yetkililerin ilgisi sayesinde kalan 2 dondurmamı da bugün sorunsuzca aldım , denizli migros oldukça ilgili müşteri memnuniyeti konusunda , sanırım ilden ile farklılık gösteriyor çalışma prensipleri..