30 Ağustos 2024 – 15 Ekim 2024 tarihleri arasında kampanyaya katılan tüm satış noktalarından* 350 TL ve üzeri Sütaş ürünleri alışverişi yap, alışveriş fişini Linkleri görmeye yetkiniz yok.
Kayit olun veya
giris yapin’a yükle, çarkı çevir ve hediyeni kazan!
Kampanya hakkında daha detaylı bilgi edinmek için lütfen katılım koşullarını okuyunuz.
*Tüm Türkiye’de fiş / fatura üzerinde Sütaş ürününün adı yazan noktalar.
Kampanya Başlangıç ve Bitiş Tarihi: 30.08.2024 – 15.10.2024
Kampanya Son Fiş Yükleme Tarihi: 25.10.2024
KATILIM KOŞULLARI
“Sütaş’tan Okula Dönüş Şenliği!” Kampanyası’nın (“Kampanya”) düzenleyicisi Sütaş Süt Ürünleri A.Ş.'dir (“Sütaş”). Kampanya’ya 30.08.2024 – 15.10.2024 tarihleri arasında Türkiye’deki tüm satış noktalarından (mağaza, market ve online mağazalar vb.) tek fiş üzerinde 350 TL ve üzeri Sütaş markalı ürün alışverişi yapan ve Türkiye'de ikamet eden 18 yaş ve üstü tüketiciler katılabilir.
Linkleri görmeye yetkiniz yok.
Kayit olun veya
giris yapin isimli web sitemiz (“Web Sitesi”) üzerinde düzenlenen Kampanya’ya katılmak için, öncelikle Kampanya dönemi süresince Türkiye’deki tüm satış noktalarından tek seferde 350 TL ve üzerinde Sütaş markalı ürünler satın almalı ve bu alışverişi belgeleyen bir fişe/faturaya sahip olmalısınız. Kampanya’ya katılım için Web Sitesi üzerinden çevrimiçi katılım formunun eksiksiz ve doğru şekilde doldurulması ve fiş veya faturanın fotoğrafının Web Sitesi’ne yüklenmesi gerekmektedir. Her bir katılımda, sadece 1 adet fiş/fatura dikkate alınır, 2 veya daha fazla fotoğrafın yüklenmesine izin verilmez.
Kampanya Kapsamında Olan Ürünler
Tüm Sütaş markalı ürünler Kampanya’ya dahildir.
Katılan satış noktaları / perakendeciler
Türkiye’deki tüm satış noktalarında geçerlidir. Online satış kanalları da Kampanya’ya dahildir. Ancak Kampanya’ya katılım için fiş/fatura üzerinde “Sütaş” markalı ürünlerin açıkça belirtilmiş olması gerekir.
İnternet sipariş onayı veya teslimat notu vb. fiş veya faturanın yerini almaz. "Mali değeri" olmayan fişler ile Kampanya’ya katılım sağlanamaz. Online müzayede vb. yolla yapılan özel satışlar Kampanya dışıdır. Puan ve indirim uygulanmış kampanyalı ürünlerde, fiş üzerindeki son (dip) toplam dikkate alınarak ödül kazanacaktır.
Multinet, Sodexo, SetCard, Ticket Restaurant ve Metropol Card ile yapılan alışveriş fişleri ile kampanyaya katılım sağlayabilirsiniz.
Satın alma işlemlerinin Kampanya dönemi olan 30.08.2024 – 15.10.2024 (satın alma fişinin tarihi) tarihleri arasında yapılmış olması gerekir. Web sitesi üzerinden kayıt formunun gönderilmesi ve fiş/fatura fotoğrafının yüklenmesi için son tarih 25.10.2024'dir.
Kampanya’ya aynı katılımcı en fazla 2 kere katılabilir.
Kampanya’da verilecek ödüller stoklarla sınırlıdır.
Kampanya’ya katılan katılımcılar aşağıdaki ödüllerden birini kazanabilir.
Okul Çantası,
Suluk,
Kalem Kutusu,
Not Defteri.
Kazanılan ödülün değişimi yapılmaz ya da nakit karşılığı talep edilemez.
Kazanılan ödüller, kazandığınızı onaylayan mail gönderildikten sonraki bir ay içerisinde, Katılımcının başvuru sırasında belirtmiş olduğu adrese Sütaş tarafından teslim edilir.
Ödül sahibinin evde olmaması halinde kendisine, başvurusu sırasında iletmiş olduğu cep telefonunundan ulaşılarak, müsait olduğu zaman için randevu alınır. Bu nedenle katılımcı, başvuru sırasında iletmiş olduğu bilgilerin eksiksiz ve doğru olduğundan emin olmalıdır. Bu bilgilerin eksik veya yanlış olması nedeniyle kazanılan ödülün sahiplerine ulaştırılamamasından Sütaş’ın herhangi bir sorumluluğu bulunmamaktadır.
Sisteme yüklenen Fiş/fatura fotoğrafının net olması ve aşağıdaki bilgilerin açıkça tespit edilebilir olması gerekmektedir. Bulanık ve karanlık fotoğraflar ve taranarak sisteme yüklenmiş fiş ve faturalar kabul edilmeyecektir.
Satış Noktası,
Fiş/fatura numarası veya belge numarası,
Fişin/Faturanın tarihi ve saati,
Fişteki/Faturadaki Sütaş ürünlerinin adı ve tutarı,
Fişin/Faturanın toplam tutarı.
Katılımcı, çevrimiçi kayıt formunu göndererek işbu Katılım Koşullarını ve kendisiyle e-posta adresi aracılığıyla ile iletişime geçilebileceğini kabul eder.
“Sütaş’tan Okula Dönüş Şenliği!” Kampanyası, Sütaş’ın diğer kampanyaları ile birleştirilemez.
Sütaş, kayıt olurken yanlış ve eksik bilgi veren, Kampanya’yı manipüle eden veya etmeye çalışan veya işbu Katılım Koşullarını herhangi bir şekilde ihlal eden katılımcıyı Kampanya dışında bırakma hakkını saklı tutar. "Adil Kullanım: Sunulan hizmetin bireysel ihtiyacının karşılanması dışında amaçlar için kullanıldığı durumlar için Sütaş Süt Ürünleri A.Ş. kullanıcının kullanımını inceleme ve kötü niyetten kuşkulandığı takdirde; kullanıcıyı uyarma, kullanıcıdan fiş, fatura, e-arşiv faturası fiziksel olarak posta ile göndermesini istemeye, ürünün fotoğrafını talep etmek ve gerekirse kullanıcının kazandığı hakları iptal etme hakkını saklı tutar."
Kampanyaya aynı teslimat adresi ile en fazla 4 defa katılım yapılabilir. Aynı teslimat adresinin 4 defadan fazla girildiği durumlarda Sütaş Süt Ürünleri A.Ş. nin katılımı iptal etme hakkına sahiptir.
Katılımcıların Web Sitesi üzerinden yapacağı başvuru sırasında doldurmuş oldukları katılım formu aracılığıyla bir takım kişisel verileri işlenmektedir. Kişisel verilerin işlenmesine ilişkin Sütaş’ın hazırlamış olduğu aydınlatma metnine Linkleri görmeye yetkiniz yok.
Kayit olun veya
giris yapin linkinden ulaşabilirsiniz.
Sütaş her zaman, herhangi bir neden belirtmeksizin, Kampanya süresini ve şartlarını değiştirebilir, Kampanyayı tek taraflı olarak sonlandırabilir.
İşbu Kampanya Katılım Koşulları, başka bir yarışma, çekiliş, kampanya için kullanılamaz. Bu kampanya, Milli Piyango İdaresi’nce düzenlenen yarışma, çekiliş, ikramiye ya da kampanyalar kapsamı dışındadır.
Kampanya ilgili herhangi bir sorunuz olması halinde Linkleri görmeye yetkiniz yok.
Kayit olun veya
giris yapin destek hattımızla iletişime geçebilirsiniz.
SIKÇA SORULAN SORULAR
“Sütaş’tan Okula Dönüş Şenliği!” kampanyasına katılmak için hangi koşulları yerine getirmem gerekiyor?
Kampanyamıza Türkiye’de ikamet eden, 18 yaş ve üzerindeki tüketicilerimiz katılım gösterebilir.
Kampanyaya sadece kendi cep telefonu numaranız ve e-posta adresiniz ile katılabilirsiniz.
Kampanyaya aynı tüketici en fazla 2 kez katılabilir.
“Sütaş’tan Okula Dönüş Şenliği!” kampanyasına nasıl katılabilirim?
Kampanyaya yalnızca Linkleri görmeye yetkiniz yok.
Kayit olun veya
giris yapin web sitesi üzerinden çevrimiçi olarak katılabilirsiniz. Posta yoluyla katılım ne yazık ki mümkün değildir. Süreç şu şekilde tanımlanabilir:
Kampanya ürün(ler)ini satın aldıktan sonra Linkleri görmeye yetkiniz yok.
Kayit olun veya
giris yapin’a giriniz,
Satın alma kanıtı olan fiş ya da faturanızın fotoğrafını çekiniz ve ilgili alana yükleyiniz,
Kişisel verilerinizi doldurunuz.
“Katılım Koşulları” ve “Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesine İlişkin Aydınlatma (Bilgilendirme) Metni”nin onaylanması ardından kampanyaya başvurunuz tamamlanacaktır.
Yemek Kartı ile yaptığım alışveriş fişi ile kampanyaya katılabilir miyim?
Multinet, Sodexo, SetCard, Ticket Restaurant ve Metropol Card ile yapılan alışveriş fişleri ile kampanyaya katılım sağlayabilirsiniz.
Şans Çarkından ödülümü nasıl seçebilirim?
Katılımınız tamamlandıktan sonra fişiniz/faturanız 36 saat içerisinde kontrol edilir ve onaylandığı koşulda e-posta adresinize bir onay mesajı gönderilir. Bu mesajda şans çarkına yönlendiren web sitesi linki yer almaktadır. Web sitesine giriş yapıp çarkı çevirerek ödülünüzü kazanabilirsiniz.
“Sütaş’tan Okula Dönüş Şenliği!” kampanyasından kazanabileceğim ödüller neler?
Okul Çantası,
Suluk,
Kalem kutusu,
Not Defteri.
Ödülü beğenmezsem ya da ikinci katılımımda da aynı ödülü kazanırsam değişiklik talep edebilir miyim?
Maalesef kampanyamızda kazanılan ödüllerimiz için değişim yapamıyoruz.
Ödülün kendisi yerine maddi karşılığını talep edebilir miyim?
Maalesef ödüllerimizin maddi karşılığını veremiyoruz.
Ödülümü nasıl teslim alabilirim?
Ödülünüz, kampanya bitiminden sonraki 1 ay (30 gün) içerisinde, başvurunuzda belirttiğiniz adrese Sütaş Süt Ürünleri A.Ş tarafından ulaştırılacaktır.
Teslimat sırasında evde olmazsam ne olacak?
Ödülünüzün teslimatı sırasında evde değilseniz, size sisteme kayıt olduğunuz cep telefonunuzdan ulaşıp evde olduğunuz müsait bir zaman için randevu alıyoruz. Bu nedenle sistemdeki cep numaranızın doğruluğundan emin olunuz.
“Sütaş’tan Okula Dönüş Şenliği!” kampanyasına katılmak için hangi ürünleri satın almam gerekiyor?
Kampanya, tüm Sütaş ürünlerinde geçerlidir.
“Sütaş’tan Okula Dönüş Şenliği!”kampanyasına katılan ürünleri nereden satın alabilirim?
Kampanya, Türkiye sınırları içerisinde fiş ya da fatura üzerinde Sütaş ürün adının açıkça belirtildiği tüm tüm satış noktalarında geçerlidir. Online yapılan alışverişlerde de geçerlidir.
“Sütaş’tan Okula Dönüş Şenliği!”kampanyasına ne zaman katılabilirim?
Kampanya dönemi 30.08.2024 ile 15.10.2024 arasındadır. Fiş ya da faturanızın üzerindeki satın alım tarihinin bu aralıkta olması gerekmektedir.
Kampanyaya, web sitemizden 25.10.2024 günü, saat 23:59’a kadar başvuru yapabilirsiniz. Bu tarihten sonra yapılan başvurular kabul edilmeyecektir.
Kampanyaya ne sıklıkla katılabilirim?
Tüketici aynı kullanıcı hesabı ile kampanyaya en fazla 2 kez, aynı teslimat adresi ile en fazla 4 defa katılım yapılabilir. Katılım maksimum 1 fiş/fatura ile gerçekleşebilir.
Aynı teslimat adresinin 4 defadan fazla girildiği durumlarda Sütaş Süt Ürünleri A.Ş. nin katılımı iptal etme hakkına sahiptir.
Kampanyaya kaç TL alışveriş tutarı ile katılabilirim?
Kampanyaya katılım için Sütaş ürünleri alışverişinin tek fiş üzerinde toplam 350 TL veya üzeri tutara ulaşılması yeterlidir.
Diğer Sütaş kampanyalarına zaten katılmış olan fiş/fatura ile katılabilir miyim?
Daha önce başka bir Sütaş kampanyasına katılım için kullandığınız fiş/fatura ile tekrar katılmanız ne yazık ki kabul edilmemektedir. “Sütaş’tan Okula Dönüş Şenliği!” kampanyasına katılım, henüz başka Sütaş kampanyalarına katılmamış fiş/fatura ile sınırlıdır.
Satın alma fişim katılım limitini aşan ürünler içeriyor. Bu satın alma belgesini iki kişi kullanabilir mi?
“Sütaş’tan Okula Dönüş Şenliği!” kampanyamıza her bir fiş veya fatura ile yalnızca bir kez katılım gösterebilirsiniz. Satın alma fişinde yer alan fazla miktar, başka bir kişiye devredilememektedir.
Katılım sürecini tamamladıktan sonra bir onay e-postası almadım, şimdi ne yapmalıyım?
Kayıt olduğunuzda 10 basamaklı referans numarası içeren bir e-posta onayı alacaksınız. Lütfen gereksiz e-posta veya Junk klasörünü kontrol etmeyi unutmayınız.
10 basamaklı referans numarasını almadıysanız bu, kampanya kaydınızın başarılı olmadığı anlamına gelir. Bu durumda kampanya web sitesi Linkleri görmeye yetkiniz yok.
Kayit olun veya
giris yapin üzerinden tekrar kayıt olmanız gerekmektedir.
Kampanya katılımında süreç belli bir noktada duruyor, ne yapmalıyım?
Katılım sürecinde teknik nedenlerle daha ileri gidemiyorsanız başka bir cihaz üzerinden tekrar denemenizi öneririz. Örneğin cep telefonu üzerinden ilerleyemiyorsanız, bilgisayarınızdan deneyiniz. Farklı cihaz ile de süreç ilerlemiyorsa farklı bir tarayıcı kullanmayı deneyebilirsiniz. Bunda da sonuç alamıyorsanız lütfen destek departmanımıza bir e-posta gönderiniz: Linkleri görmeye yetkiniz yok.
Kayit olun veya
giris yapin.
Destek departmanımıza gönderdiğiniz e-postada yaşadığınız sorunun tam tanımını yapınız. Devam edemediğiniz noktanın ekran görüntüsünü de paylaşınız. Destek ekibine iletebileceğiniz diğer yararlı veriler, hangi cihaz, hangi işletim sistemi ve hangi tarayıcıyı kullandığınızdır. Bunları ilettikten sonra destek ekibimiz size dönüş yapacaktır.
Satın alma fiş ya da faturasını yükleme işlemini başarıyla tamamladığımı nasıl anlarım?
Satın alma belgenizi yükledikten ve kişisel bilgilerinizi girdikten sonra ekranda katılım girişiminizin başarılı bir şekilde gerçekleştiğini onaylayan ve kişisel referans numaranızı gösteren bir mesaj görünecektir. Ayrıca verdiğiniz e-posta adresine bir onay veya red mesajı gönderilecektir.
Satın alma belgem, tüm bilgiler görünmediği için reddedildi. Bu kapsamda hangi bilgiler kastedilmektedir?
Yüklediğiniz satış fişinde/faturasında, perakendeci (şube), Sütaş ürünlerinin ismi, Sütaş ürün(ler)inin satın alma fiyatı, satış fişinin toplam tutarı, satış fiş numarası, tarih ve saat bilgileri mutlaka bulunmalıdır. Bu bir fatura ise (çok sayfalı PDF dosyası), gerekli verilerin bulunduğu sayfadan bağımsız olarak tüm sayfalar yüklenmelidir.
Satın alma belgemi kaybettim. Yine de kampanyaya katılabilir miyim?
Satın alma belgeniz bulunmadan kampanyaya katılımınız ne yazık ki gerçekleşememektedir. Hediyenizi alana kadar satın alma belgenizi de saklamalısınız.
Doğru ürünleri satın almış olmama rağmen neden reddedilmiş olabilirim?
Bunun çeşitli nedenleri olabilir. Teknik bir hata gerçekleşmiş olabilir ya da kampanyaya katılım limitinizi aşmış olabilirsiniz. Ayrıca fiş ya da faturanız yeterince net ve tam görünmüyor olabilir.
Katılımınızın kabul edilmediğini belirten e-postanızın alt kısmında, fişinizi/faturanızı yeniden yüklemek için bir buton bulunuyor. Bu butona tıkladığınızda otomatik olarak satın alma fişini yeniden yüklemeye yönlendirileceksiniz. Lütfen satın alma belgenizin yeni bir fotoğrafını çekerek 36 saat içinde tekrar yükleyiniz. Butonun 36 saat sonra işlevselliğini kaybettiğini unutmayınız.
Katılımınız tekrar reddedilirse, lütfen size gönderilen e-postanızda da bulunan destek adresinden (Linkleri görmeye yetkiniz yok.
Kayit olun veya
giris yapin) bizimle iletişime geçiniz.
Satın alma belgem kabul edilmedi ve hatta sahte olarak etiketlendi. Nasıl olabilir?
Fiş ya da faturanız çok bulanık ve karanlık ise ve üzerindeki tüm veriler görünmüyorsa sistem tarafından sahte olarak tanımlanabilir. Bu nedenle katılımınızın onaylanmadığını belirten bir e-posta almış olabilirsiniz. Daha iyi çekilmiş fiş ya da faturayı yükleyiniz. Satın alma fişinizin orijinal bir fatura olduğunu ve üzerinde gerekli tüm verilerin açıkça görülebildiğini gösteren fotoğraflarını yükleyerek (tarama şeklinde versiyonlar kabul edilmemektedir) katılımınızı hızlı ve sorunsuz bir şekilde tamamlayabilirsiniz.
Satın alma belgemi e-posta ile de gönderebilir miyim?
Fiş ya da faturanızı daha sonra sunmanız, yalnızca reddetme e-postanızda bulabileceğiniz “yeniden yükle butonu” aracılığıyla gerçekleştirilebilir.
Reddetme e-postası veya onay e-postası almadıysanız bu, katılım girişiminizin başarısız olduğunu ve kampanya katılım sürecini yeniden yapmanız gerektiğini gösterir.
Fiş/faturamı posta yoluyla göndermem istendi. Bu ne anlama geliyor?
Tüm fişlerin orijinalliğini iyice kontrol etmek zorunda olduğumuzu anlayışla karşılamanızı isteriz. Fiş ya da faturanız, orijinal olsa da reddedildi ise posta yoluyla Justsnap Teknoloji Ticaret A.Ş.’ye göndermenizi rica ederiz. Adres bilgileri size e-posta ile iletilecektir.
Katılımınız geçerli olarak değerlendirilirse size hem hediyenizi hem de posta masraflarını aktaracağız.
Kampanya web sitesine girdiğim verilerime ne olacak?
Çevrimiçi kayıt formunu gönderdiğinizde, bizlere ilettiğiniz kişisel verileriniz “Sütaş’tan Okula Dönüş Şenliği!” kampanyasını gerçekleştirmek için; Sütaş A.Ş.’nin, Dudullu Organize Sanayi 1. Cadde No:21, 34776 Ümraniye İSTANBUL adresinin veritabanında saklanacaktır.
Reklam izninizi verdiyseniz - örneğin haber bültenine abone olarak - kişisel verileriniz yalnızca Sütaş tarafından daha fazla reklam amacıyla kullanılacaktır. Sütaş hiçbir koşulda verilerinizi üçüncü şahıslara aktarmayacaktır.
Reklam izninizi vermek isteğe bağlıdır ve kampanyanın uygulanmasına hiçbir etkisi yoktur. Reklam onayınızı dilediğiniz zaman kısmen veya tamamen iptal edebilirsiniz (Linkleri görmeye yetkiniz yok.
Kayit olun veya
giris yapin adresine e-posta ile).
Kampanyanın sona ermesinden sonra, yasal saklama gereksinimlerini karşılamak için daha fazla depolama gerekmedikçe veya reklamcılık izninize bağlı olarak istenmedikçe verileriniz silinecektir.
Veri korumayla ilgili daha fazla bilgi Linkleri görmeye yetkiniz yok.
Kayit olun veya
giris yapin adresinde bulunabilir.
Sütaş hakkında genel bir sorum var. Kiminle iletişime geçebilirim?
444 4 788 numaralı telefondan Sütaş Danışma Hattı ile iletişime geçebilirsiniz.