Diğer > Geri Dönüşüm Kutusu

araba anketi

<< < (2/4) > >>

birecik:
308
Genel Değerlendirme
İşçilik  7  İşçilikte önemli bir sorun yok
Görüş  6  Otomobilin burnunu görmek mümkün değil
Performans  7  Gücü yola tam olarak aktaramıyor
Tüketim  8  Yakıt tüketimi makul
Konfor  7  Konfor yeterli
Frenler  7  Güvenlik mesafesini aşmıyor
Yalıtım  7  Rüzgar sesi bazen içeride hissediliyor
Donanım  8 Donanım yeterli
Fiyat  7  Makul (36.790) 
Sonuç  7,1 Çekici tasarımıyla dikkat çeken Peugeot 308; güçlü motorlarıyla da performans beklentilerini boşa çıkarmıyor. Küçük hacimli motorlardan yüksek güç üretme konusunda rakiplerini aratmayan Peugeot, değişken zamanlı subap sistemi kullandığı benzinli 308 VTi’de yüksek güç ve tork üretmeyi başarıyor. 120 HP güç ve 160 Nm tork üreten motor genel olarak başarılı bir performans sunsa da şanzımanın uzun oranları gücün yola aktarılmasında kararsızlığa sebep oluyor. Ufak tefek sorunlara rağmen gösterilen ilgi 308’in selefi gibi başarılı bir satış grafiği çizeceğini gösteriyor.
     


Teknik veriler 
Motor: 1598 cc, sıralı 4 silindir turbo
 Yakıt tüketimi
Maksimum güç:  

120 HP 4000 d/d
 Şehiriçi:   9,3 lt  
Maksimum tork: 160 Nm 1750 d/d
 Şehirdışı:  5,2lt  
Maksimum hız: 195 km/s 

 
 Ortalama: 6,7 lt 
 
 
0-100 km/s hızlanma: 10,8 sn
   
Boyutlar (u/g/y):  
4276/1815/1498 mm  
 
Ağırlık: 1287 kg 
Aktarma: Önden çekiş    
Şanzıman: 5 ileri manuel   
Lastikler: 225/45 R17   
Frenler (ön/arka): Hava kanallı disk/disk   
Depo hacmi/Yakıt  60 lt/Kurşunsuz benzin   
Bagaj hacmi: 430/1398 litre








ASTRA

İçmekan   Modern ve çekici
Görüş  Problemsiz
İşçilik  Başarılı 
Performans  Alt devirlerde hantal kalıyor
Tüketim  Düşük
Yoltutuş   Çok iyi 
Frenler  Güvenli
Süspansiyon  Darbeleri başarıyla emiyor
Yalıtım  Yeterli
Donanım  Yeterli 
Fiyat  Pahalı
Sonuç  Astra eskisinden daha çakici bir otomobil.Ancak fiyatı bir üst sınıftaki Vectra düzeyinde. Bu enbüyük dezavantajı. 



GOLF
İçmekan   Kalite sorunu yok
Görüş  C sütunları geri görüş sorunu yaratabilir
İşçilik  Bir önceki versiyonu aratıyor
Performans  Tatmin edici düzeyde 
Tüketim  Düşük; menzil uzun
Yoltutuş   Selefine daha başarılı
Frenler  Duruş mesafesi kısa
Süspansiyon  Yeterli konforu sunuyor
Yalıtım  Motorun katkısıyla daha sessiz 
Donanım  Sınıfının üzerinde
Fiyat  Daha rekabetçi olabilirdi
Sonuç  VW Golf'ün kaliteli iç mekanı, sürüş özellikleri,kullanım rahatlığı ve modern motoru en güçlü olduğu disiplinler.İç mekanın belli bölümlerindeki vasat kalitedeki malzemelerbulunuyor

birecik:
son 10 gün

Maverick:
golf..

birecik:
şimdi hangisi

diazem:
Golfffff

Navigasyon

[0] Mesajlar

[#] Sonraki Sayfa

[*] Önceki Sayfa

Tam sürüme git