Her Gün Kampanya
Biten Kampanyalar => Kampanya Sonuçları => Konuyu başlatan: anvil - 20 Ocak 2015, 08:57:34
-
Kurtulamayacaz şu tayfadan. kazananlara tebrikler. yedek arkadaşa başarılar :)
(http://i.hizliresim.com/bg95dn.jpg) (http://hizliresim.com/bg95dn)
-
aynen katılıyorum.ekip çok kuvvetli.tek başına bu işler zor oluyor.anca yedekte kalıyoruz yani.yeni bir ekip kurmalı ege den marmaraya,iç anadoludan akdenize kadar bir ağ oluşturmamız gerekli.yoksa çuvallamaya devam. :) :)
-
Arkadaşlar çekiliş hakkımı sorguladığımda 4 çekiliş hakkı ile katılmıştım ama alışveriş fişlerinden 5 çekiliş hakkım olduğu anlaşılıyor.itiraz etmem için nasıl yol izlemem gerekiyor?cevap verirseniz sevinirim. Teşekkürler...
-
Milli Piyango İdaresi Genel Müdürlüğü Bahisler ve Oyunlar Dairesi Başkanlığı
Gazi Mustafa Kemal Bulvarı No :4
06440 KIZILAY/ANKARA
Telefon: 0 (312) 418 34 27
Santral: 0 (312) 417 91 00 / (Dahili No: 1501-1502-1504-1506-1508-1510)
Faks: 0 (312) 417 76 97
başvurmam yeterli olurmu?
-
Hepsi tamam da bu hediyeleri firmalara vermek de ne oluyor belgeleri kim dolduracak kim teslim alacak şimdi firmanin sahibi mi ortaklari mi genel müdürü mü
-
milli piyango idaresine yaptığım itiraz sonucu happy center kendi sistemlerini 2 aydır inceliyor. Sistemlerinden kaynaklanan sorun nedeniyle çekiliş haklarım eksikmiş. Gerçek çekiliş hakkımı öğrenmeleri için inceleme yapılıyormuş. Bakalım bunun sonucunda milli piyango idaresi nasıl karar verecek?....Daha önce böyle durumla karşılaşan arkadaşlar varsa bilgilendirebilirlermi...
-
milli piyango idaresine yaptığım itiraz sonucu happy center kendi sistemlerini 2 aydır inceliyor. Sistemlerinden kaynaklanan sorun nedeniyle çekiliş haklarım eksikmiş. Gerçek çekiliş hakkımı öğrenmeleri için inceleme yapılıyormuş. Bakalım bunun sonucunda milli piyango idaresi nasıl karar verecek?....Daha önce böyle durumla karşılaşan arkadaşlar varsa bilgilendirebilirlermi...
banada olmuştu ilk zamanlar kartımi yeni aldığım gün çekiliş vardı tamda doğum günümde gitmiştim almaya katilirsiniz dediler aldım meğerse aldım kartı çıkarttığım ilk gün kart güncellenmiyormuş bir sonraki gün güncelleniyormuş aradım şirketi happy center ve firmayı mpi aradım metkup ile çekiliş listesini yenilettim çekiliş bitmeden katıldım 2014 yılında pg çekiliş idi ww polo araba veriyordu mpi aramadan önce katılımcı listesi 90 bin kişi yazıyordu ben aradıktan sonra çekiliş sonucunda 12 bin küsürdü :)
-
milli piyango idaresine yaptığım itiraz sonucu happy center kendi sistemlerini 2 aydır inceliyor. Sistemlerinden kaynaklanan sorun nedeniyle çekiliş haklarım eksikmiş. Gerçek çekiliş hakkımı öğrenmeleri için inceleme yapılıyormuş. Bakalım bunun sonucunda milli piyango idaresi nasıl karar verecek?....Daha önce böyle durumla karşılaşan arkadaşlar varsa bilgilendirebilirlermi...
mpi itiraz ettiniz ya ordan gelen spnucu gine bizimle paylaşırmısınız acaba
-
umarım iptal olur ..
-
umarım iptal olur ..
inşallah
-
Milli piyango ile yaptığım son telefon görüşmesinde de "ilgili firmadan cevap beklediklerini" söylediler.23.01.2015 tarihinde itiraz faxı çekmişim. sondan bir önceki çare BİMER(Başbakanlık İletişim Merkezi) alo 150 ye şikayette bulundum. Milli Piyango idaresinin bu kadar duyarsız olduğunu bilmiyordum. Demekki ilgili firmalarla tezgahı kurmuşlar itiraz eden yok al gülüm ver gülüm. Ama katıldığımız çekilişlerin takipçisi olursak onlarda duyarlı olur ve haksızlıklar önlenir diye düşünüyorum.60-65 gün olmuş bir yazıya internet ortamından cevap alamıyorsun. pes vallahi....Mektup olsa amerikadan bile cevap gelirdi. Milli Piyangoda, her çekilişe yetkili firmaya ayrı birim bakıyor.U2 nin mesela 1605 santral nosu....
-
Milli piyango ile yaptığım son telefon görüşmesinde de "ilgili firmadan cevap beklediklerini" söylediler.23.01.2015 tarihinde itiraz faxı çekmişim. sondan bir önceki çare BİMER(Başbakanlık İletişim Merkezi) alo 150 ye şikayette bulundum. Milli Piyango idaresinin bu kadar duyarsız olduğunu bilmiyordum. Demekki ilgili firmalarla tezgahı kurmuşlar itiraz eden yok al gülüm ver gülüm. Ama katıldığımız çekilişlerin takipçisi olursak onlarda duyarlı olur ve haksızlıklar önlenir diye düşünüyorum.60-65 gün olmuş bir yazıya internet ortamından cevap alamıyorsun. pes vallahi....Mektup olsa amerikadan bile cevap gelirdi. Milli Piyangoda, her çekilişe yetkili firmaya ayrı birim bakıyor.U2 nin mesela 1605 santral nosu....
İlgili firma dedikleri sıralama nasılmış yazayım. Sırasıyla Milli Piyango-U2 den, U2- Nestle den, Nestle-Happy Center dan, Happy Center-IBM şirketinden cevap bekliyor. ilgili bütün firmalarla görüştüm IBM hariç
-
biraz önce happy center müşteri hizmetleri ile yaptığım görüşme sonucunda Müşteri hizmetleri müdürü Fırat Bey ilgili firmadan bilgi geldiğini 5 çekiliş hakkım olduğunu söyledi. Ben ise 1 çekiliş hakkım daha olduğunu söylediğimde onların kayıtlarında 5 çekiliş hakkım olduğunu söyledi. Bende hemen fişlerimi kontrol ederken cepten dönüş yaptı. Kayıtlarında 6 çekiliş hakkım olduğunu yanlış gördüğünü söyledi. Ne düşünüyorsunuz??.......
-
Senin ağzında almış kaç çekiliş hakkı oldun kendileri tatbiki yalan söyleyip 6 hakkın var diye bilir Benim kaç hakkım var 5 ise yalan söylüyorlar bence milli piyangoya şikâyet dilekçesini yasın Milli Piyangonun sayfasında forum var onu doldur ya e postala yada faks ile gönder bence de ikimsinle de gönderirseniz daha iyi olur Ben kileri öyle yapmıştım bir kaç kez de sonuç için aradım durdum yoksa geç cevap veriyorlar
http://www.millipiyango.gov.tr/?q=node/38 Burada Gerçek Kişiler İçin tıkla orada forum çıkacak
-
yazdım gönderdim. Bilgi için teşekkürler...
-
benim anlamadığım şu ;
ajans mağazaya soruyor, mağaza diyorki şu kadar çekiliş hakkı var. peki ajans acaba çekiliş haklarımızı çekilişe dahil ediyor mu? benim esas öğrenmek istediğim çekiliş listesinde ismim var mı? varsa kaç tane var? birbirleri ile paslaşmalarını istemiyorum. çekiliş listelerini görmeden ajanslara nasıl güveneceğiz?
-
Takipte olacam bundan sonra özellikle mîgros çekilişlerine ne fişte yazıyor ne interwt adreslerinde çekiliş hakkında katılıp katılmadıgımı bilmiyorum
-
Ajanslar da artık müşteri kaybetmemek için Müşteriye soruyor yani firmaya Firma çekiliş bilgisi vermeyin diye
-
yazdım gönderdim. Bilgi için teşekkürler...
Kiler için Milli piyangodan cevap geldimi tarafınıza?
-
Milli Piyangoda tespit ettiler aldığım Mağaza şubesi merkeze bildirmediği için bizi katılıma dahil etmemişler Sadece 3 katılı benim 3 katılım daha bulmuşlar toplam 6 katılım yapıldı 3 adet ipad Tablet geldi İphone 5 s bekliyordum bile bile beni elediler tablet kattılar
-
yani sonuç bu çekiliş baştan çekilmiycek galiba öylemi ?
-
bu çekiliş sonucu baştan çekilicekmi çekilmiycekmi yaklaşık 1 yada bir bucuk aydır beklıyoruz
-
bende katılmıstım cıkmadı umarım ıptal olur ve benıde eklerlr bana cıkar
-
Bence en güzeli, firmalar daha çekilişi yapmadan listelerin Milli Piyango'nun sitesinde yayınlanması.İster telefon numarası ile ister T.C ile herkes listede kaç çekiliş hakkı olduğunu sorgulamalı.Böylece çekiliş tekrarları ve şikayetler ortadan kalkmış olur diye düşünüyorum.Tabi bunu, gizlilik durumu gözetilerek yapmak gerekir.Kişiye özel şifre ile giriş yapılabilir belki ya da daha başka şekillerde. AÖF sınav sonuçları gibi.
-
"İlgi:23.01.2015 tarihli dilekçeniz
26.03.2015 tarihli BİMER başvurunuz.
.......ilişkin şikayet dilekçeniz firmaya iletilmiş ve firmadan cevap gelmemesi nedeniyle çeşitli tarihlerde idaremizce tekrar yazı yazılmış olup firmadan gelen cevabi yazıya göre tarafınıza bilgi verilecektir." şeklinde milli piyango idaresinden yazılı cevap geldi. Senin denetiminde veya yetkinde olan özel bir firmadan cevap istiyorsun ve o firma sana cevap vermiyor. Ne hallere düşmüşüz. Yazı bugün ulaştı tarafıma. Dün BİMER'e yine şikayet kaydı oluşturmuştum.Takibe devam ediyorum baklalım nereye kadar....
-
"İlgi:23.01.2015 tarihli dilekçeniz
26.03.2015 tarihli BİMER başvurunuz.
.......ilişkin şikayet dilekçeniz firmaya iletilmiş ve firmadan cevap gelmemesi nedeniyle çeşitli tarihlerde idaremizce tekrar yazı yazılmış olup firmadan gelen cevabi yazıya göre tarafınıza bilgi verilecektir." şeklinde milli piyango idaresinden yazılı cevap geldi. Senin denetiminde veya yetkinde olan özel bir firmadan cevap istiyorsun ve o firma sana cevap vermiyor. Ne hallere düşmüşüz. Yazı bugün ulaştı tarafıma. Dün BİMER'e yine şikayet kaydı oluşturmuştum.Takibe devam ediyorum baklalım nereye kadar....
BİMER başvurdunuz mu peki ordan sonuç geldimi
-
Milli Piyango idaresi Nestle ve U2 Ajansına çekiliş yapma onayları vermiyormuş. Nestle Happy Center çekiliş şikayetlerini çözene kadar yaptırım uygulamaya başlamış...
-
Milli Piyango idaresi Nestle ve U2 Ajansına çekiliş yapma onayları vermiyormuş. Nestle Happy Center çekiliş şikayetlerini çözene kadar yaptırım uygulamaya başlamış...
yani happy center bir daha çekiliş yapamıycak mı aynı kipa gibi mi olucak
-
Milli Piyango idaresi Nestle ve U2 Ajansına çekiliş yapma onayları vermiyormuş. Nestle Happy Center çekiliş şikayetlerini çözene kadar yaptırım uygulamaya başlamış...
yani happy center bir daha çekiliş yapamıycak mı aynı kipa gibi mi olucak
U2 cevap vermediği için ona vermeyecekler galiba...
-
Milli Piyango idaresi Nestle ve U2 Ajansına çekiliş yapma onayları vermiyormuş. Nestle Happy Center çekiliş şikayetlerini çözene kadar yaptırım uygulamaya başlamış...
yani happy center bir daha çekiliş yapamıycak mı aynı kipa gibi mi olucak
U2 cevap vermediği için ona vermeyecekler galiba...
zaten daha önceki diger çekilişlerindede cevap vermiyordu mucize tanıtımı tek geçerim helal olsun yani u2 hiç güvenim yok mucize tanıtım kiler sensodyne çekilişinde baştan vermişti ödülleri yani
-
Bugün 28 Mayıs saat 11 de çekiliş tekrarlanıyormuş. U2 salonunda gidebilecek arkadaş varmı acaba?
-
gidemedım gıden varmı :-[
-
2 Haziran 2015 Takvim Gazetesinde yayınlanıcakmış tekrarlanan çekiliş sonucu
-
sımdı gıden bırı yazsa ıyı olur daha 4 gun var :-\
-
(http://i.hizliresim.com/LaGQX1.jpg) (http://hizliresim.com/LaGQX1)
-
maşşallah aynı soyadtan 3 kişi yedekte kazanmış :D