Her Gün Kampanya
Diğer => Görüş ve Öneriler => Konuyu başlatan: aralkoçu - 06 Kasım 2015, 12:28:42
-
TTNET bana Haziran ayında mesaj göndermeye başladı, aboneliğiniz başlamıştır wi-fi şifreniz gibi çeşitli mesajlar geldi telefonuma. Bu her ay devam etti fatura mesajları geldi müşteri hizmetlerinden aradılar her seferinde her arayan kişiye bu hattın bana ait olmadığını yanlış numarayı aradıklarını benim böyle bir aboneliğim olmadığını defalarca anlattım. Bu şirket kurumsal bir şirketmiş adı forslugi sanırım. En sonunda Eylül ayında müşteri hizmetlerini aradım. Yüz binlerce kez olduğu gibi karşıma çıkan derdimi anlattım bana göndermeyin dedim. Şikayet oluşturdular 1saat sonra aradılar sahibine ulaştık sizi aramayız dediler yine arıyorlar mesaj atıyorlar?
-
BTK'ya şikayet edebilirsiniz. Kesin çözüm sağlanıyor :)
https://sikayet.btk.gov.tr/giris/
-
bir ara digiturkun bayilerinin tacizine uğruyordum şikayet var dan sonra sustular :)
-
bir ara digiturkun bayilerinin tacizine uğruyordum şikayet var dan sonra sustular :)
Yazdım ama ilgilenmiyorlar ki
-
Bölgenizdeki Türk Telekom veya TTNet ofislerine uğrarsanız çözüm bulacaklarına eminim.
-
digiturk de btk'ya tabi. Onu da aynı yere şikayet edebilirsiniz :)
https://sikayet.btk.gov.tr/giris/