Her Gün Kampanya
Diğer => Kampanya Şikayet => Konuyu başlatan: admin - 24 Nisan 2019, 22:24:38
-
Mart ayında, Haziran ayı için 3 kişilik sabah gidip akşam dönüş bileti aldım. 1 Ay sonra (bugün) gelen sms ile uçuşumun iptal edilip bir sonraki uçuşa alındığı bilgisi geldi. Buna göre aynı uçak ile gidip yarım saat sonra dönmem gerekiyor.
Çağrı merkezini arayıp gidiş biletini iptal edip parayı iade edin diyorum. Dönüş biletiniz olduğu için dönüşü gerçekleştirdikten sonra aramanız gerekir diyorlar.
Hem hizmet alamıyorum hem 3 ay para sizde kalacak saçma değil mi diyorum. Evet haklısınız diyorlar.
Gidiş biletini 1 ay önce Pegasus'tan alsam daha ucuza alabilecekken bir de pahalıya bilet almak zorunda kaldım.
Buradan kendilerine sevgilerimi yolluyorum....
-
Mart ayında, Haziran ayı için 3 kişilik sabah gidip akşam dönüş bileti aldım. 1 Ay sonra (bugün) gelen sms ile uçuşumun iptal edilip bir sonraki uçuşa alındığı bilgisi geldi. Buna göre aynı uçak ile gidip yarım saat sonra dönmem gerekiyor.
Çağrı merkezini arayıp gidiş biletini iptal edip parayı iade edin diyorum. Dönüş biletiniz olduğu için dönüşü gerçekleştirdikten sonra aramanız gerekir diyorlar.
Hem hizmet alamıyorum hem 3 ay para sizde kalacak saçma değil mi diyorum. Evet haklısınız diyorlar.
Gidiş biletini 1 ay önce Pegasus'tan alsam daha ucuza alabilecekken bir de pahalıya bilet almak zorunda kaldım.
Buradan kendilerine sevgilerimi yolluyorum....
bunun için adamlardan tazminat alabiliyorsun bildiğim.Öyle dava felan açmaya da gerek yoktu ssanki
-
Tüketici hakem heyeti ve cimer'e yazdım şimdi.
Bakalım ne sonuç çıkacak
-
şimdi çok yerde böyle hem suçlu hem güçlü
bu tutarsız hareketleri thh ciddi bir şekilde
ele alır bence saatlerce uğraşıp bir sipariş
oluşturuyoruz biri bir sebepten çıkıp çok
kolay olmuyor diyebiliyor söylemesi kolay
migrosta, carrefour ev teslim de çok oluyor
ben bu durumlarda indirim haklarını puan
olarak karta istiyorum ama hep olumsuz
geri dönüşler oluyor oysa bir telafi sunulmalı,
-
Benim de başıma aynı olay geldi.Mart ayında bilet almıştim gidiş-dönüş.Fakat dönüş biletim İstanbuldan memlekete 1Haziranda dönüş yapacaktım bugün sms ve mail geldi 1 gün ertelenmiş Haziran 2ye diye .Biraz araştırdım yolcu hakları ve tazminatı ..Konaklama hakkımız var ..100 euro da tazminat hakkı :)) henüz nasıl başvuracağım bende bilmiyorum yoğunluktan bakamadım
-
Saçma bir savunma yapmışlar.Resmen mağduriyet hemde her yönüyle.
-
Benzer bi olay benim de başıma geldi. Son dakika gidiş uçuşum iptal edildi. Hemen ardından aldığım biletin bir yıllık açık bilete çevrildiğini belirten bir mail aldım. Çağrı merkezini arayarak dönüşü de iptal ettirdim ve açık biletin para iadesi yapılmasını istedim. Bu arada sigorta yaptırmış olmama rağmen 3 saat mesafedeki havaalanına ulaşmak için yaptığım masrafıda sigortadan alamayacağım söylendi. Yani sigortanın bi anlamının olmadığını, mesela ertesi günkü uçuşu beklemek için otel vs bu tarz olanakların sadece kağıt süslemek için olduğunu öğrenmiş oldum.
-
Tüketici hakem heyeti ve cimer'den bir sonuç alamadım.
Aradan 2 ay geçti ve dönüş uçuşunu dün yaptım. Bugün parayı geri almak için çağrı merkezini aradım. Çağrı merkezindeki elemanın biri bir hata yapmışmış o yüzden 700TL'yi şuan ödeyemiyorlarmış.
Şikayet kaydı aldılar bakalım daha ne kadar rezillik çıkaracaklar.
-
Bir de bizi hangi gün ve saatte aradınız onu söyleyin ona göre çağrıyı dinleyelim diyorlar.
2 ay öncesini nasıl hatırlayayım diye sorduğumda çağrı merkezi diyor ki turkcell'in sitesine girip arama kayıtlarınızdan bakabilirsiniz.
Başta şaka zannettim ama gayet ciddiydi.
-
Bir de bizi hangi gün ve saatte aradınız onu söyleyin ona göre çağrıyı dinleyelim diyorlar.
2 ay öncesini nasıl hatırlayayım diye sorduğumda çağrı merkezi diyor ki turkcell'in sitesine girip arama kayıtlarınızdan bakabilirsiniz.
Başta şaka zannettim ama gayet ciddiydi.
sesli güldüm buna :D
onların arama kayıtlarında sizin numaranızı sorgulamak yokmuymuş :D
-
Yokmuş :)
Ben de o zaman telefonda bekleyin, çağrı süresinin uzaması benim için sorun değil dedim.
Açtım mesajlarıma falan baktım.
Toplam 30 dakika konuşmuşuz :)
-
Mart ayında, Haziran ayı için 3 kişilik sabah gidip akşam dönüş bileti aldım. 1 Ay sonra (bugün) gelen sms ile uçuşumun iptal edilip bir sonraki uçuşa alındığı bilgisi geldi. Buna göre aynı uçak ile gidip yarım saat sonra dönmem gerekiyor.
Çağrı merkezini arayıp gidiş biletini iptal edip parayı iade edin diyorum. Dönüş biletiniz olduğu için dönüşü gerçekleştirdikten sonra aramanız gerekir diyorlar.
Hem hizmet alamıyorum hem 3 ay para sizde kalacak saçma değil mi diyorum. Evet haklısınız diyorlar.
Gidiş biletini 1 ay önce Pegasus'tan alsam daha ucuza alabilecekken bir de pahalıya bilet almak zorunda kaldım.
Buradan kendilerine sevgilerimi yolluyorum....
Şurada yazan firmayı bi deneyin bakalım, bir yardımları olacak mı?
https://www.kokladunyayi.com/ucakbiletitazminat.html
-
Uzun uğraşlar sonunda aylar sonra parayı alabildim. Ama parayı vermemek için her yolcunun bizzat havalimanına gitmesini vs. istediler. Allah bir daha kendilerine mecbur bırakmasın inşallah
Mart ayında, Haziran ayı için 3 kişilik sabah gidip akşam dönüş bileti aldım. 1 Ay sonra (bugün) gelen sms ile uçuşumun iptal edilip bir sonraki uçuşa alındığı bilgisi geldi. Buna göre aynı uçak ile gidip yarım saat sonra dönmem gerekiyor.
Çağrı merkezini arayıp gidiş biletini iptal edip parayı iade edin diyorum. Dönüş biletiniz olduğu için dönüşü gerçekleştirdikten sonra aramanız gerekir diyorlar.
Hem hizmet alamıyorum hem 3 ay para sizde kalacak saçma değil mi diyorum. Evet haklısınız diyorlar.
Gidiş biletini 1 ay önce Pegasus'tan alsam daha ucuza alabilecekken bir de pahalıya bilet almak zorunda kaldım.
Buradan kendilerine sevgilerimi yolluyorum....
Şurada yazan firmayı bi deneyin bakalım, bir yardımları olacak mı?
https://www.kokladunyayi.com/ucakbiletitazminat.html