Her Gün Kampanya
Diğer => Kampanya Şikayet => Konuyu başlatan: sevdammm - 21 Şubat 2014, 12:55:18
-
Yurtiçi kargonun bomonti şubesiyle ilgili yazmış olduğum şikayetimi
http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/2306870/yurtici-kargo-7-kez-geldigini-adresimde-bulunmadigimi/0fqj2
linkte görebilirsiniz.Bana beyan ettikleri şekilde sözde 7 kez evime gönderimi getirmişler ben evimde yokmuşum daha sonra kargomu kaybetmişler daha sonra bana ulaşamamışlar daha neler neler.3 ay öncesindede bana avon numunelerimi getirmemişler şubeyi aradığımda gelmedi avon paketim dediğimde baktılar ve bulamadılar yani kaybolmuştu numunelerim nasılsa.Şimdiyse yalan beyanlarda bulunup evime geldiklerini beni bulamadılarını söyledikleri bir telefon aldım.Şubeye kendim gittiğimdeyse benim 20 gün önce kayıp gelmedi dedikleri kolimle beraber firmadan yeniden istediğim kolimi her nasılsa buldular.Bununla ilgili şikayet sitesinde açtığım şikayetime sanki benle irtibat kurmuşlarda bilgilendirme yapmışlar gibi bir yalan beyanda bulundular.Şubeden benim evime 7 kez gelinmiş o gelindi kağıtlarını görmek istiyorum dediğimde bana hiçbir kağıt gösteremediler çünkü meğer kapıya geldik ama sizi bulamadık kargonuz var şubemizden alın kağıdı bırakamıyorlarmış.
sizlerden çok rica ediyorum şikayetime destek verin bu Yurtiçi Kargonun ilk vukuatı değil sonuncuda olmıyacak.İnsanları kandırarak ürünlerini yok gelmedi veya kayboldu diyerek kendilerinin ellerinde tutuyorlar bizlerinden haberi olmadığı için ürünler oralardaki çalışanların eline geçiyor.
-
Benimde başımda aynı sorunlar var personelden kaynaklı
ilk kargolarımızı getirmeden geri yolluyordu şikayet ettiydik
sonra tv mizi kırdı dava ettik geçenlerde kazandık
dünde maviden gelen kargomu teslim alındı göstermiş guya ben almışım
şikayet ediyorum müşteri hizmetlerine ilgilendikleri yok ilgili yerlere aktaracaz diyorlar
bugünde flo kargom yurt içinden gelecek yani gelmesi lazım ama getirmeyecek yine
teslim alındı gösterecek mi diye bekliyorum malesef nereye şikayet ettiysemde boş insan olmayınca karşıdaki bulunmuyor çözüm yolu.
-
Benimde başımda aynı sorunlar var personelden kaynaklı
ilk kargolarımızı getirmeden geri yolluyordu şikayet ettiydik
sonra tv mizi kırdı dava ettik geçenlerde kazandık
dünde maviden gelen kargomu teslim alındı göstermiş guya ben almışım
şikayet ediyorum müşteri hizmetlerine ilgilendikleri yok ilgili yerlere aktaracaz diyorlar
bugünde flo kargom yurt içinden gelecek yani gelmesi lazım ama getirmeyecek yine
teslim alındı gösterecek mi diye bekliyorum malesef nereye şikayet ettiysemde boş insan olmayınca karşıdaki bulunmuyor çözüm yolu.
birde şikayet ettiğinizde sanki sizinle irtibat kurmuşlar gibi kendilerini gösteriyor utanmadan otomatik mesaj bulmuşlar onları paylaşıyorlar.Ben ne bir yetkili bulabildim karşımda ne başka bir kişi.Yazmadığım mecra kalmadı onlara heryerden şikayetimi ilettim sonuç sıfır.Ben böyle bir kargo şirketi ömrü hayatımda görmedim.Diğer kargo şirketleriyle zerre kadar böyle sorunlar yaşamadım.Birde gelen onlara kargoyu normalde 7 gün içinde şubeden teslim alınmazsa iade işlemi yapmak zorundalar.Bunuda yapmıyorlar kendi şubelerinde tutuyorlar.Bir süre geçtikten sonra otomatikman kendilerine kalıyor çünkü gelen kargodan haberimiz yok bizlere yok deniliyor gelmedi
-
Şikayet ile ilgili Görüşmeler
Müşterimizin şikayetinin çözülmesi konusunda gerekli işlemler yapılmış olup, müşterimize sorunun çözümüne yönelik açıklama yapılmıştır.
Saygılarımızla,
Müşteri İlişkileri
böyle bir yorum var destek için ne yapmalıyım?
-
Şikayet ile ilgili Görüşmeler
Müşterimizin şikayetinin çözülmesi konusunda gerekli işlemler yapılmış olup, müşterimize sorunun çözümüne yönelik açıklama yapılmıştır.
Saygılarımızla,
Müşteri İlişkileri
böyle bir yorum var destek için ne yapmalıyım?
bu yoruma beğenmedim işaretlenip gelen pencerede neden beğenmediğinizi işaretlerseniz direkt firmaya gidiyor sizin görüşleriniz şikayet var sitesi bana bu şekilde bilgi verdi
çok teşekkürler ilginize
not: bana kimse bir bilgi vermedi ve aramadı bu beyan yalan bir beyandır yurtiçi kargonun yazmış olduğu
-
beğenmedim diye işaretledim ben
-
Bende bu ara çok problemliyim omo seti bana teslim ettiğini kayda geçirmişler omo diyor teslim almışsınız eski adresimde oturan kişi teslim almış felan geçen senelerde bir ekstre çıkarmak zorunda kalmışlardı kaç kargom gelip geri dönmüş kaç tanesi teslim edildi demiş ama ben öyle bir kargo almadım felan ... yinede diğer kargolara oranla bir miktar daha iyi
cevaba beğenmedim işaretledim
-
yurtiçi ile baştan bende sorunlar yaşadım ama zamanla beni tanıdılar kanka olduk şubeyle ;D
hediyelerden geldiğinde onlarıda görüyorum kafam rahat :D :D :D :D
-
yorum da yazdım. Geçmiş olsun :(
-
geçen sene şikayet ettim bende de aynısını yaptılar kargoyu getirmiş gibi yapmışlar felan
en son genel müd. de mail yazdım felan bir baktım bayramda güzel bir paket çikolatalar bademli felan özür diliyorlar :)
-
geçen sene şikayet ettim bende de aynısını yaptılar kargoyu getirmiş gibi yapmışlar felan
en son genel müd. de mail yazdım felan bir baktım bayramda güzel bir paket çikolatalar bademli felan özür diliyorlar :)
genel müdüre nasıl ulaştınız rica etsem öğrenebilirmiyim? çünkü bu şubenin yaptığı vukuatlar saymakla bitmiyor inanınki
-
bazıları sık sık arayınca yada sık sık aynı adrese kargo getirince anlıyorlar artık benim bir arkadaşada sorun çıkamışlardı farklı isimlere aynı adrese kargo gelince
-
bazıları sık sık arayınca yada sık sık aynı adrese kargo getirince anlıyorlar artık benim bir arkadaşada sorun çıkamışlardı farklı isimlere aynı adrese kargo gelince
bana 2 kez yurt içinden kargo geldi bir tanesini kaybettiler avon numunesi bir diğer kedime mamaydı birinci kargo sürekli yok denilki ikinci kez kargo yaptı mecburen aldığım firma aradan 20 gün geçincede en sonunda bomonti şubesi değilde ataşehir şubesi beni aradı kargonuz 7 kez gelmiş diye ki külliyen yalan hiçbir kargo getirilmemiş meğer evime kayıp olan kargoda daha sonrasında yollanılan kargoda bomonti şubede ben gidince bağırıp çağırınca aniden ortaya çıktı.bana geldiklerine dair olan kağıtları görmek isteyincede biz kağıt bırakmıyoruz evlere zaten sizede 7 kez gelinmemiştir denildi dalga geçer gibi benimle.Ancak ataşehir şubesi beni aradığında 7 kez evinize gelinmiş diye gözüküyor sistemde dedi bana.Bir daha tövbe yurt içi kargoyla çalışmakmı asla.Paketlerin halini keşke çekseydim resimlerini iki pakette yırtılmış parçalanmıştı
-
her kargo sirketinde ayni durum var hediye urunun kac adet ve hangi isimle gelecegi iyi takip
edilmeli sonrasinda gelen urunun durumunu kontrol etmeden almakta tehlikeli aras,yurtici ve ya
mng arakci her firmada olabilir...bu tiplerle urunun hediye oldugu paylasilmamali mumkunse yuzgozde olmamali gun gelir fazla gelen bir hediyeden avanta isteyebilirler,
-
istyenleri duydum ama benim başıma gelmedi daha
bana telde kargo yok deniliyor meğerse adrese teslim olmuş ben tatildeydim o sıralar tanıdıkları için sallıyorlar
-
çok geçmiş olsun hemen destek veriyorum.
-
Demin müsait değildim yazamadım. Aslında benim en sevdiğim kargo firması diyebilirim. Bir de Mng. Ama kesinlikle şubeyle alakalı. Gerçi şikayet etmişsiniz, çözüm bulunamamış. Bu nokta önemli aslında. Şube ne yaparsa yapsın, firmaya duyurduğunuzda çözüm bulunmalıydı. Ben Aras la öyle bir sorun yaşadım. Şikayet ettim, çözüm buldular. Bir de beni ayrı zamanlarda bilgilendirmek ve özür dilemek için 3 ayrı kişi aradı. Aras'ı hiç sevmem. İhbarname bırakmaz, bıraksa şube nosu yazmaz. Ama müşteri hizmetleri demekki Yurtiçi'nden iyi çalışıyor.
-
Üzüldüm adınıza. Benim sorun yaşamadığım tek kargo yurt içi diyebilirim. Geldiklerinde aramıyor sadece not bırakıyorlar o huylarını pek sevmiyorum sadece. Ama hiç sorun yaşamadım. Şubede yetkili biri ile görüşmeye çalışın bence tamamen şube ile alakalı bir sorun gibi gözüküyor.
-
Demin müsait değildim yazamadım. Aslında benim en sevdiğim kargo firması diyebilirim. Bir de Mng. Ama kesinlikle şubeyle alakalı. Gerçi şikayet etmişsiniz, çözüm bulunamamış. Bu nokta önemli aslında. Şube ne yaparsa yapsın, firmaya duyurduğunuzda çözüm bulunmalıydı. Ben Aras la öyle bir sorun yaşadım. Şikayet ettim, çözüm buldular. Bir de beni ayrı zamanlarda bilgilendirmek ve özür dilemek için 3 ayrı kişi aradı. Aras'ı hiç sevmem. İhbarname bırakmaz, bıraksa şube nosu yazmaz. Ama müşteri hizmetleri demekki Yurtiçi'nden iyi çalışıyor.
kesinlikle size katılıyorum.Mesela aynı kargo firmasının ataşehir şubesi bana benim sorunumla ilgili ulaşan birim ama bomonti şubesi asla böyle bir ulaşalım kargonuz var vs demedi.mng kargo olsun diğer kargolar asla sorun yaşamadım.kesinlikle şubeyle alakalı ama kurumsal bir firma şubesiyle ilgili sorunun çözümüne odaklanmalı bence.şikayet var'a girerseniz bomonti şubesinin sadece yaptığı rezillikler dicem özür dileyerek görüceksiniz kesinlikle firma bana göre ve başkalarına görede şubesine söz geçiremiyor buda firmanın kalitesini insanların arasındaki güvenini yitiriyor
-
Geçmiş olsun kardeşim. Grib ve kargo faciası dolayısıyla....
-
Demin müsait değildim yazamadım. Aslında benim en sevdiğim kargo firması diyebilirim. Bir de Mng. Ama kesinlikle şubeyle alakalı. Gerçi şikayet etmişsiniz, çözüm bulunamamış. Bu nokta önemli aslında. Şube ne yaparsa yapsın, firmaya duyurduğunuzda çözüm bulunmalıydı. Ben Aras la öyle bir sorun yaşadım. Şikayet ettim, çözüm buldular. Bir de beni ayrı zamanlarda bilgilendirmek ve özür dilemek için 3 ayrı kişi aradı. Aras'ı hiç sevmem. İhbarname bırakmaz, bıraksa şube nosu yazmaz. Ama müşteri hizmetleri demekki Yurtiçi'nden iyi çalışıyor.
kesinlikle size katılıyorum.Mesela aynı kargo firmasının ataşehir şubesi bana benim sorunumla ilgili ulaşan birim ama bomonti şubesi asla böyle bir ulaşalım kargonuz var vs demedi.mng kargo olsun diğer kargolar asla sorun yaşamadım.kesinlikle şubeyle alakalı ama kurumsal bir firma şubesiyle ilgili sorunun çözümüne odaklanmalı bence.şikayet var'a girerseniz bomonti şubesinin sadece yaptığı rezillikler dicem özür dileyerek görüceksiniz kesinlikle firma bana göre ve başkalarına görede şubesine söz geçiremiyor buda firmanın kalitesini insanların arasındaki güvenini yitiriyor
bende şuba yada personelle alakalı diye düşünüyorum.yakın zamanda bende sorun yaşamıştım.beko dan gelen kargomun gelmediği söyleniyordu.elimde takip no su olduğu halde defalarca kargoya gittim.malesef hediyem kargoda çıktı.kaldırılmış niyeyse.zorla aldım sayılır.firmaya mail ile anlattım durumu.aradılar ilgilendiler.ve bana gelen ekip tamamen değişti.şimdikiler saolsun evde yoksamda arayıp kargonuz var diyor eğer kızı okula götürdüğsemde dönene kadar bekliyorlar. bence firmaya şikayette bulunun.
-
bir beğenmedi de benden geldi.bunları şikayet etmezsek iyi cozuturlar arkadaşlar.ben işyerimde bile zar zor kargo alıyorum.
-
destek tam destek :D birkaç kez girip çıktım oy verdim şu anda 14 oldu ;)
-
işte birilerinin akıllandırması lazım yoksa umurlarında değil
-
4.vukuatları
avondan kazanmış olduğum ruj her ne hikmetse bir türlü gelemedi cuma gününden beri bomonti şubeyle konuşuyorum hemde hergün bana sürekli hayır gelmedi deniliyor.
pazartesi günü avonu aradım bana salı günü yani bugün döndüler.Cuma gününden beri BOMONTİ yurt içi kargo şubesinde bana teslim edilmek üzere kargomun bulunduğunu söylediler.Ben sabah aramıştım gene kargom yok denilmişti avonu bundan haberdar ettim benden tekrar şubeyi aramamı verdikleri takip nosu ile sorgulatmamı istediler bu arada avon yurt içi kargo için şikayet kaydı oluşturdu.
Bomonti şubeyi aradım ( yaklaşık 48 dakika boyunca telefonlarına cevap vermediler dakika tuttum) şubeye ulaştığımda takip numarası verdiğimde aldığım cevapla şok oldum evet kargom nasılsa ortaya çıktı ancak evlere teslimat yapılmayacakmış benim kargoya gidip almam gerekiyormuş.Böyle rezillik olamaz kargomu getiriceksiniz dediğimde nereye şikayet edersem edicekmişim avondan gelen kargonun üzerinde teslim edilicek sözde not yokmuş.
Tekrar avonu aradım ve bu konuyu bildirdim beni üst düzeyde bir başka kişiye bağladılar benim kazandığım hediyemin teslim edilmeyeceğini duyduklarında avonun asla böyle bir anlaşmasının olmadığını bütün kargoların evlere teslim zorunluluğun olduğunu söylediler ikinci bir şikayet kaydı daha açıldı ve beni mutlaka konuyla ilgili bilgilendiricekleri söylendi avon tarafından.
Şubeye gittim ben bu seferde kargo çalışanlarının benim kargomu sahiplenmesini istemediğimden dolayı gördüğüm manzara;
koskocaman bir kolinin içerisinde avondan kazanılan rujların yollanıldığı kargo poşetleri onların arasından kendi ismim bulundu zahmet edilip onlara tüm bunlar teslim edilmiyecekmi dediğimde evet hiçbiri adrese gönderilmiyecek denildi.
Kısaca konu burda açıkken özellikle vurgulim yurt içi kargo bomonti şubesinde bekleyen yüzlerce ruj var eğer o şubeye teslim edilmiş ve ordan gelmesini beklediğiniz hediyeniz varsa gidin şubeden teslim alın yoksa hakkınızı yakında kaybediceksiniz şube çalışanları bayram edicekler.
-
ya ben anlamıyorum.Nası yapabiliyorlar.Benimde en sevdiğim,işlemleriminin doğru dürüst yapıldığı kargo yurtiçi kargo..Avon rujlarıda getirdiler
-
ya ben anlamıyorum.Nası yapabiliyorlar.Benimde en sevdiğim,işlemleriminin doğru dürüst yapıldığı kargo yurtiçi kargo..Avon rujlarıda getirdiler
şube farklılığı ben artık buna inandım bir şube telefonlarına bile cevap vermiyorsa gelen kargoları göstermiyorsa gelmedi diyorsa orada çalışan kişiler sorunlu ama firma kendi bünyesindeki bu sorunu görmezden geliyor resmen şikayet etmediğim yer kalmadı halen aynı halen aynı bir değişme yok hadi bana karşı kişisel desem yeminle bir koli dolusu kazanılmış ruj orada bekliyor kimseye gönderilmiyecekmiş böyle rezalete göz yuman genel müdürlüğe diyecek söz bulamıyorum kesinlikle
-
arkadaşlar akıl verilmesine ihtiyacım var
bu bomonti şubesi illallah dedirtti artık
gliss şansım uygulamasından kazandığım şampuan 1 ay oldu gelmedi 20 gündür gliss ile yazışıyoruz onlar burdan çıkalı bir ay oldu tüm ürünler teslim edildi dedi bugün en sonunda benim takip numaramı buldular kargoyu aradım ayın 2sinde benim kargom şubeye bırakılmış orda duruyormuş sistemde neden yok dediğimde saçma sapan şeyler söylediler geliyorum kargomu almaya dedim dağıtıma çıktı dedi bu seferde saat 6 oldu aradığımda ki gün içinde 3 kez daha aradım gelicek kesin değilmi demek için durmadan gelicek kesinlikle denildi ancak saat 8 gelen giden yok kargomu diil getirmek ne yaptıklarını bile bilmiyorum
facebook sayfalarından şikayet ettim web sitelerinden şikayet doldurdum aradım müşteri hizmetlerini gene yok gene yok
ben ne yapmalıyım şikayet varda şikayetimi hiç kaldırmadım artık bıktım usandım yeminle lütfen akıl verin bana
teşekkürler
-
Allah sabır versin...
-
şimdiye kadar 10 tane parfüm ruj falan geri döndü benimde.Sitelerine detaylı şikayet yazdım teslim nosu ile falan kaç defa hemde. Tenezzül edip cvp bile yazmıyorlar. Boşuna sinirlerini bozma vaktini enerjini kampanyaya katılarak harca. Ben artık yurt içi ile gelen avon ve ülker kampanyalarına katılmıyorum . Rahat ediyorum.
-
şimdiye kadar 10 tane parfüm ruj falan geri döndü benimde.Sitelerine detaylı şikayet yazdım teslim nosu ile falan kaç defa hemde. Tenezzül edip cvp bile yazmıyorlar. Boşuna sinirlerini bozma vaktini enerjini kampanyaya katılarak harca. Ben artık yurt içi ile gelen avon ve ülker kampanyalarına katılmıyorum . Rahat ediyorum.
ama ben algılamakta artık zorlanıyorum ne desem boş inanınki seçme şansımız yokki hadi ülker avona katılmadık diğerleride bazen yurt içiyle yolluyor bunları bilemiyoruzki sırf onların bu kötü tutumları yüzünden kayıplarımızamı yanalım yoksa emek verip kampanyaya katılmışız onlarca kişi içinden kazanmışız bide hak ettiğimiz şeylerden mahrum kalıyoruz yazık ya
-
Gerçekten üzücü bir durum,hem ilgili firmaya yazmak ayrıca şikayetvara da şikayette bulunmak lazım diye düşünüyorum
-
size geçmiş olsun ama benimde burda en cok sevdiğim firmadır sorun hiç yaşamadim taniyorlar artık beni sorunsuz gelir giderler
-
Şubelerle hiç uğraşmayın. Vakit kaybıdır. Genel müdürlüğe mail atın ya da twitterden yazın hemen dönerler.
Benim de aras kargo ile bir problemim oldu. Baktım şube ilglenmiyor. Aras kargo destek vardı twitterde oraya bir yazdım o gün mesai bitimine kadar sorun çözldü. Kaybolan kargomun ücretini benim beyanıma göre ödedler
-
herşeyi yaptım şikayet vardan tutun her bulduğum mecradada onlara mail attım aradım
bugün kargomu almaya kendim gittim şampuan elbette dökülmüş diğer kargom yeni geldiği için henüz sağlamdı
müdürüyle konuştum öyle rahatki sizin bölgenize elemanımız yok takip edin gelmişse alın burdan demeye getirdi.
gidin şikayet edin yurt içi kargo müdürlüğüne bizi bizim elemanımız yok diyor bana
neymiş bu semtteki sadece büyük şirketlere kargo çıkıyormuş
böyle rahatlık olamaz ya
-
Yurtiçinin zaten müşteri hizmetleri kötü bi kere internetten aldım kargo yurtiçide gözüküyor aradım yok bizde değil diyorlar sonra getirdiler neyse de :)