ben ve reyon muduru muhabbetı...
..........
bende 2 yıl önce böyle bir durum yaşamıştım ve migrosu bırakmıştım forum ve çekilişleri takip eden kişiler sayesinde migrosa dadandım yine çalışanların kalitesi aynı o zaman.
...........
..............
Orada asgari maaşla çalışıp da siz bir ürün sorduğunuzda hava atmaya çalışan "Ben Lipton'dan başka çay içmem valla" diyen tipler de çok. Kişiliklerinde bozukluk varsa yapacak birşey yok, sorununu çözecek başka birini bulmanız gerekecek.
...............
benim kocam gerizekalımıda o kadar emek veriyor elemanlarına uğraşıyor sabahlara kadar mağazada çalışıyor sistemle ne alakası olabilir bunun alaka seçtikleri personelde kampanyayaı bilmeyen çaylak bir personal dahi olsa asla bu şekilde konuşamaz !
...........
Selda Hanım neticede bu tarz yerlerde genelde evli hanımlar harici, o da evlerine maaşlarıyla destek olduklarından çok fazla personelin durmadığını biliyorsunuzdur. Yani çok fazla personel sirkülasyonu olmakta. Eğitimler çok da sağlıklı değil, içinde olduğumdan biliyorum. Bu tarz yerlerde yükselmek çok zor ve maaşlar da az. Haliyle isterse Harward ı bitirsin, salaşlık olabiliyor. Düzgün çalışan da insanlığından düzgün çalışıyor diye düşünüyorum. Takdir ediyorum, ancak çok düz adam mantığı "Benim işim değil, ben kasiyerim. Müşteri hizmetlerine sor, oradan git MH'ne. Bizim bilgimiz yok, insert yanlış. Ürün farklı. "
Çok sık yaşadığımız sıkıntılar yani, hani ben umursamıyorum. Uğraşmaya da lüzum yok bence, tavrım net benim. Kasada sorunumu çözemediler mi, koca market arabası dolu ürünü kasadan almadan bırakıyorum
Nur topu gibi çocukları oluyor, gitsin reyonlara geri yerleştirsinler. Migros MM'den Omo aldım kasadan indirimi yapmadılar bıraktım, bugün gittim MMM Migros'ta ürünü aldım. Sorun çıkmadı, işlem tamam.