Gönderen Konu: acil yardım lütfen ..  (Okunma sayısı 2337 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı a1ONEboy

  • Usta Kampanyacı
  • *****
  • İleti: 4382
acil yardım lütfen ..
« : 09 Haziran 2010, 14:02:53 »
Benim Tüketici Haklarına acil dilekçe yazıp vermem lazım bir konuyla ilgili bana yardımcı olacak kişiler bana ö.m ile ulaşsınlar lütfen !!
YGS , LYS ve benzeri sınavlardan dolayı kapalıyız !

Çevrimdışı a1ONEboy

  • Usta Kampanyacı
  • *****
  • İleti: 4382
Ynt: acil yardım lütfen ..
« Yanıtla #1 : 09 Haziran 2010, 14:17:10 »
GÜNCEL..
YGS , LYS ve benzeri sınavlardan dolayı kapalıyız !

Çevrimdışı glh_n

  • Moderator
  • Usta Kampanyacı
  • *****
  • İleti: 5505
  • Blogumdaki kampanyalar sizi beklerrr :D
Ynt: acil yardım lütfen ..
« Yanıtla #2 : 09 Haziran 2010, 16:42:42 »
Birkaçgün önce telefoncuyu şikayet ettim bende.Bulunduğun yerdeki kaymakamlığa gidip tüketici sorunları hakem heyeti bürosundan aldığın formu dolduruyosun ve ürün fişide lazım.( Nerde oturuyosun bilmiyorum ama Ankaradaysan kızılay Kumrular caddesinde).Bide ürünü istiyolar incelemek için. Benim tel şuan onlarda ayın12sinde gidip alcam  :)
YENİ FACEBOOK SAYFAMI BEĞENİRMİSİNİZ :)
Linkleri görmeye yetkiniz yok. Kayit olun veya giris yapin

Çevrimdışı a1ONEboy

  • Usta Kampanyacı
  • *****
  • İleti: 4382
Ynt: acil yardım lütfen ..
« Yanıtla #3 : 13 Haziran 2010, 15:40:44 »
Linkleri görmeye yetkiniz yok. Kayit olun veya giris yapin
Birkaçgün önce telefoncuyu şikayet ettim bende.Bulunduğun yerdeki kaymakamlığa gidip tüketici sorunları hakem heyeti bürosundan aldığın formu dolduruyosun ve ürün fişide lazım.( Nerde oturuyosun bilmiyorum ama Ankaradaysan kızılay Kumrular caddesinde).Bide ürünü istiyolar incelemek için. Benim tel şuan onlarda ayın12sinde gidip alcam  :)
Benim ürün serviste ki şikayetimde bu servis aldı telefonumu açılıp kapanma sorunuyla klavyesini bozdu gelmişler bana böyle kullancaksın diyolar ayriyetten şimdide camını çatlatmışlar ..
YGS , LYS ve benzeri sınavlardan dolayı kapalıyız !

Çevrimdışı akeldan

  • Deneyimli Kampanyacı
  • ***
  • İleti: 477
  • aşk bir rüya..
Ynt: acil yardım lütfen ..
« Yanıtla #4 : 13 Haziran 2010, 15:55:07 »
servisin verdiği kağıtları atmadın inşallah.onları götür tüketici haklarının yerine.zaten servis ilk alırken cam çizik bile olsa oraya not düşüyor camı kırık yazmadığına göre onlar yapmıştır demektir.ben de daha önceı arızadan 3 kez servise vermiştim.sürekli aynı arızayı yapıyordu.servis kağıtları ile beraber dilekçe yazdım tüketici haklarına verdim birkaç ay sonra mahkeme sonuçlandı ve telefonun parasını geri aldım.peşini bırakma ama..
eskisi gibi giremeyeceğim. mesajlara geç cevap verebilirim

Çevrimdışı a1ONEboy

  • Usta Kampanyacı
  • *****
  • İleti: 4382
Ynt: acil yardım lütfen ..
« Yanıtla #5 : 13 Haziran 2010, 16:01:07 »
Linkleri görmeye yetkiniz yok. Kayit olun veya giris yapin
servisin verdiği kağıtları atmadın inşallah.onları götür tüketici haklarının yerine.zaten servis ilk alırken cam çizik bile olsa oraya not düşüyor camı kırık yazmadığına göre onlar yapmıştır demektir.ben de daha önceı arızadan 3 kez servise vermiştim.sürekli aynı arızayı yapıyordu.servis kağıtları ile beraber dilekçe yazdım tüketici haklarına verdim birkaç ay sonra mahkeme sonuçlandı ve telefonun parasını geri aldım.peşini bırakma ama..
Kağıtları zaten teslimde oraya veriyoruz bir kere yapıldığını sanıp verdim kağıdı aldım telefonu klavyesini farkettim geri verdimyeni kağıt aldım o hala duruyor fiş vs.herşey elimde yarın nokiayıda arıyacam inş onlar hallederler birde tüketici haklarını beklemek istemiyorum !!
YGS , LYS ve benzeri sınavlardan dolayı kapalıyız !

Çevrimdışı akeldan

  • Deneyimli Kampanyacı
  • ***
  • İleti: 477
  • aşk bir rüya..
Ynt: acil yardım lütfen ..
« Yanıtla #6 : 13 Haziran 2010, 16:04:35 »
ben hiç bir servis kağıdını vermemiştim ki onlara..en iyisi nokiayı ara ama onlar da hep servise yönlendiryor gerçi
eskisi gibi giremeyeceğim. mesajlara geç cevap verebilirim

Çevrimdışı kamile44

  • Usta Kampanyacı
  • *****
  • İleti: 1760
Ynt: acil yardım lütfen ..
« Yanıtla #7 : 13 Haziran 2010, 16:09:49 »
tüketici  haklarına  başvurmak  için  en az  ürünün  arızalı olduğuna  dair  3 servis  fişinin  olması  gerekiyor.fiş olursa  yeni telefonle  değiştiriyorlar

Çevrimdışı kyle_XY

  • Deneyimli Kampanyacı
  • ***
  • İleti: 475
Ynt: acil yardım lütfen ..
« Yanıtla #8 : 13 Haziran 2010, 16:12:12 »
sinirlerini bozma mutlaka hallolur kaymakamlığa gidip sormak lazım benim hiç başıma gelmedi
Linkleri görmeye yetkiniz yok. Kayit olun veya giris yapin

Çevrimdışı a1ONEboy

  • Usta Kampanyacı
  • *****
  • İleti: 4382
Ynt: acil yardım lütfen ..
« Yanıtla #9 : 13 Haziran 2010, 16:17:52 »
Linkleri görmeye yetkiniz yok. Kayit olun veya giris yapin
ben hiç bir servis kağıdını vermemiştim ki onlara..en iyisi nokiayı ara ama onlar da hep servise yönlendiryor gerçi
Bakacaz ayriyetten telefonun üretimi durmuş sanırsam değiştirmezler büyük ihtimal yaparlarsa para iadesi işte .. ayriyetten yeni bi telefonun üretimi neden dururki acaba :S
YGS , LYS ve benzeri sınavlardan dolayı kapalıyız !